Magebilder!!

har fått litt dilla på å lage sånn collage greier :p her er magen min fra uke 7 ( faktisk uke 6 siden jeg ble satt en uke tilbake, så start punktet mitt da! ) og fram til denne uka =) kommer fler seinere =) syns alle andre har så fine baby mager og føler ikke at min synes enda :/
 

Vedlegg

  • uke 19 magebilder.jpg
    uke 19 magebilder.jpg
    350,8 KB · Visninger: 219
Har ikkje vert aktiv på bildefronten før no dei siste vekene. Er ikkje meir enn 1 veke sia eg la ut sist. Her er eitt magebilde til :) syns det er greiest og ta bilde når eg ligger, da får eg med "babyklumpen" liksom.. ;) Hehe. Off.. Eg har såååå lyst å vite kjønn :( :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1398866777496.jpg
    1398866777496.jpg
    46 KB · Visninger: 179
Har ikkje vert aktiv på bildefronten før no dei siste vekene. Er ikkje meir enn 1 veke sia eg la ut sist. Her er eitt magebilde til :) syns det er greiest og ta bilde når eg ligger, da får eg med "babyklumpen" liksom.. ;) Hehe. Off.. Eg har såååå lyst å vite kjønn :( :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app


Har du vært på ordinær ul? Evt så de ikke kjønn der? :) spennende med overraskelse også da


Mamma til storebror og lillesøster
<3
 
DSC_0006.JPG

(18 + 5 uker)
Min lille struttemage som begynner å bli vanskelig å skjule nå <3
 
Ja, var for snart 4 veker sida. :) Men fekk ikkje vite kjønn, nei. Ja, er jo det. Er berre litt utolmodig av meg og har så lyst til å vite :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Omtrent slik ser min også ut Clarins88, men jeg har lagt på meg 3 kg. uke 22 på lørdag. Hvis det fortsetter slik blir jeg en hval før jeg er ferdig...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Men magen min er hardest over navlen. Hvordan er det med deres?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Godt å høre at det ikke bare er min som er sånn Veslesnuppis ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
*slettet innlegg*
 
Last edited:
Back
Topp