Da var det min tur

Du får sikker ul i dag. Masse lykke til ♡

Snakka med jordmor. Hun sa at siden det ikke var stor blødning så ville hun se det ann. Begynner jeg å blø mer så måtte jeg selvsagt ringe tilbake. Men hun krysset fingrene for at det gikk bra.

Håper igjen at det går bra! Husk at det ikke trenger å komme fra feil plass,tror nok det er godt å få snakket med jordmor og få slappet av litt igjen. Tenker mye på deg :(

Skjønner ingenting jeg. Først blør jeg, så ingenting, så litt blødning igjen så ingenting. Men er veldig lite hver gang.
Hvis det her er en abort så hadde jeg håpa det kunne bare blitt ferdig med det i stede for å gi meg disse falske forhåpningene hver gang det stoppet.

Nei.. får dra på jobb en tur å få tankene over på noe annet. Håper det hjelper i allefall.

Ikke for å skremme deg, men sist jeg mista blødde jeg veldig lite. Holdt med truseinnlegg. Og etter 1,5 dag var det hele over. Var på ul før og etter så vet jeg var gravid. Men jeg så fostersekken kom ut da. En klump og det var det.
(Men jeg blødde ekstremt mye mensen etter så mulig kroppen tok igjen da).

Håper du har en uskyldig blødning. Men om det forrsetter ville jeg ringt jordmor og fått en ul. Omså bare overdrive litt på mengden blod. Jeg hadde hvertfall vært mye roligere om jeg visste alt var ok. Men så har jeg mista 8 ganger og for meg er blod ensbetydende med sa. Aldri blødd npe de gangene det har gått bra.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Snakka med jordmor nå. Må bestille legetime i mårra. Å ta blodprøver. Så skal eg ta nye fredag eller mandag for å se om hcg nivået stig eller synk.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff, utrolig kjipt med blødninger :( Lykke til med lege, krysser fingrene for at alt er bra :)

Så kjedelig. Hadde spotting av og på i en uke, med litt smerter. Ikke gøy å leve i uvisshet. Hvor langt er du på vei?

Jeg skal på ul på fredag og vil da være 7+3.

Så kjedelig. Hadde spotting av og på i en uke, med litt smerter. Ikke gøy å leve i uvisshet. Hvor langt er du på vei?

Jeg skal på ul på fredag og vil da være 7+3.
Jeg er 7+7 eller 8 uker i dag.

Har du mistet eller usikkert hos deg også ?

Ingen blødning siden i går ettermiddag. Men bestemte meg likevel for å bare bestille denne legetimen så jeg kan ta de blodprøvene. Sitter her med dårlig samvittighet for kanskje å være " bortkasta tid " for legen. Men en jo en betryggelse for meg da å få tatt disse prøvene. ( selv om man har sprøyteskrekk )

Jeg er 7+7 eller 8 uker i dag.

Har du mistet eller usikkert hos deg også ?

Fremdeles usikkert her. Har fått ombooka ul timen min så i morgen får jeg nok det endelige svaret.

Masse lykke til hos legen! Ikke ha dårlig samvittighet - de er der for oss! Dette er jobben deres!

Fremdeles usikkert her. Har fått ombooka ul timen min så i morgen får jeg nok det endelige svaret.

Masse lykke til hos legen! Ikke ha dårlig samvittighet - de er der for oss! Dette er jobben deres!
Mente 7+6 :) hehe Lykke til i morgen i allefall :)

Ikke alltid jeg føler legene er der for oss. Håper jeg kommer til en lege som gidder å ta meg alvorlig.

Mente 7+6 :) hehe Lykke til i morgen i allefall :)

Ikke alltid jeg føler legene er der for oss. Håper jeg kommer til en lege som gidder å ta meg alvorlig.

Enig. Vi har hatt prøverør hos privat klinikk - de er flinke og har nok bedre tid til å "se" oss. Men då har vi jo betalt en del penger for dette også da ;)

Da har jeg tatt blodprøver. Skal ta nye fredag. Blir spennende å se nå da. Håper på det beste.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp