Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legevakta ber meg bare om å vente til mandag.Krysser fingrene jeg også! Om du bor i nærheten av en legevakt kan du jo dra dit for en sjekk
Nei 14 timer uten. Men kommer noen smerter når jeg står for lenge. Oppe ved ribbeina og ene siden. Vet ikke om det er luft eller hva det er. Løper fortsatt på do mye. Føler at det renner, men er ingen blod.Blødninger i dag også?
Bør man ikke unngå tappetafsing for å ikke framprovosere?Huff, håper det bare er kroppen som skremmer deg. Du kan tappetafse litt å kjenne hvordan tappen kjennes ut, det roer meg når jeg får kramper. Venter bare på blodet for det er så forferdelig vondt. Krysser fingrene for at det er et sprengt blodkar eller noe!
Godt å høre Det er jo et veldig godt tegnDet går greit. Ikke hatt blødning siden 2315 i går. Håper det fortsetter slik.
Men merker jeg blir veldig fort sliten av å stå :/Godt å høre Det er jo et veldig godt tegn
Det kan det vel være mange grunner til? Skal du til legen i morgen?Men merker jeg blir veldig fort sliten av å stå :/
Hva? Har jeg aldri hørt før, men greit å vite. Legger bare tuppen på langefingeren bortpå åpningen, men hvis dette er farlig så kan man iallefall ikke ha sexBør man ikke unngå tappetafsing for å ikke framprovosere?
Altså i et normalt svangerskap er ikke sex farlig, men om du først blør og det skulle slumpe til å være noe galt er det logisk å tro at å tafse på livmortappen kan framprovosere noe. Eks. I mitt forrige termin forum hadde vi to rugehøner. Begge hadde kort livmorhals og ble for tidlig moden og blødde. For dem ville det vært kritisk med tafsing og hvis du da blør uten å vite årsak og så tafser kan da vondt bli verre. Så for meg blir det logisk at tafsing bør en ikke gjøre åkke som når du er gravid.Hva? Har jeg aldri hørt før, men greit å vite. Legger bare tuppen på langefingeren bortpå åpningen, men hvis dette er farlig så kan man iallefall ikke ha sex
Redigert: Med rene, desinfiserte fingre vel og merke. Sex da mener jeg at mannen støter jo ganske hardt borti der og penis trenger nødvendigvis ikke å være 100% ren for å si det slik, det er jo et kjønnsorgan. Samtidig trodde jeg tidlig abort var fordi at kroppen frastøter embryo fordi at svangerskap ikke er forsvarlig (stress osv) eller at det er noe galt med embryo. Trodde også embryo var dødt i noen dager før kroppen frastøtet det. Men jeg kan da ta feil
Jeg skal i allefall ringe til jordmoren min i morgen å snakke med henne etter at ungene er i barnehagen. Ringer såpass tidlig at jeg kan ringe legen også om hun mener jeg skal det. ( de er i samme bygg )Det kan det vel være mange grunner til? Skal du til legen i morgen?