**IKM uke 19**

Bittelitt tidlig. Men du kommer dit snart :)
Hvis jeg bestiller tester i kveld, så får jeg vel ikke de før torsdag da? Skulle helst hatt en haug med tester liggende...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Noe sånt tenker jeg... Tenkte det samme som deg :) Bare jeg har til fredag :D :P

Natta jenter :-) <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Høres smart ut :D Tar det nå snart :D Han er på vei inn på senga :P I morra skal jeg sooooove :P Må lades litt :P Kanskje :P
Må ta det før jobb i morgen,om jeg husker det. Nå gidder jeg ikke:p når begynner du å jobbe?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Åh, var det kurs. jeg trodde du hadde fått deg jobb jeg P

Hehe... Nei ikke noe jobb, enda :D Men det er arbeidsrett rehabilitering. Skal finne ut hva jeg kan klare i arbeidslivet :) Er skikkelig redusert så veldig spent på hvordan dette går :) Varer i 4 uker. Håper på noen form for arbeid etter det :)

Blir vel ikke noe "ferie" på meg i år :P

Hehe... Nei ikke noe jobb, enda :D Men det er arbeidsrett rehabilitering. Skal finne ut hva jeg kan klare i arbeidslivet :) Er skikkelig redusert så veldig spent på hvordan dette går :) Varer i 4 uker. Håper på noen form for arbeid etter det :)

Blir vel ikke noe "ferie" på meg i år :p
kommer nok til å bli tøft, men det klarer du :)

God morgen :)

Åååå.... I dag er jeg trøtt altså :( bare fordi jeg ikke tok meg en dupp i går :(

Hater å være trøtt hele tiden. :( da orker jeg ingenting :( blir spennende 4 uker altså :D

❤️❤️❤️❤️

Back
Topp