Skravletråd for oss prøvere!

ja jeg og egentlig. da jeg var gravid med a, så drakk jeg alkoholfri vin på fest. kunne holdt meg til vann i stede :P
Bedre med vann da ja :p

Sent from my iPhone using BV Forum

hei :) hatt en fin dag?
Veldig! Var på jobb i 9 timer før idag, så gikk eg på lekeplassen med ungene, legging, aksjelegging og nå jobb igjen:p sovende, får legge meg kl 24;)

Veldig! Var på jobb i 9 timer før idag, så gikk eg på lekeplassen med ungene, legging, aksjelegging og nå jobb igjen:p sovende, får legge meg kl 24;)

Du då??:)

jo skrive 150 innlegg, men ingen som er her inne så blir litt vanskelig :P
Haha de har vel vært ute å nyti det deilig sommer været i dag :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Toppen av galskap. Fordi man er kjendis og har fått barn, så kan man faktisk få et forlag til å gi ut en hel bok (jadda, null problem det) om fertilitet, svangerskap og spedbarn. Det er HELT SPRØTT!!! Noen ganger er verden så syk at jeg blir helt skremt.

http://www.seher.no/kjendis/tamponger-gjør-kvinner-infertile-71018

upload_2014-4-27_22-32-25.png

Burde nesten laget en egen tråd om det, men ja, ble bare her inne på skravletråden jeg orket akkurat nå.

Toppen av galskap. Fordi man er kjendis og har fått barn, så kan man faktisk få et forlag til å gi ut en hel bok (jadda, null problem det) om fertilitet, svangerskap og spedbarn. Det er HELT SPRØTT!!! Noen ganger er verden så syk at jeg blir helt skremt.

Vis vedlegget 58991

Burde nesten laget en egen tråd om det, men ja, ble bare her inne på skravletråden jeg orket akkurat nå.
Når en er kjendis så går visst alt:/

Haha de har vel vært ute å nyti det deilig sommer været i dag :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Må nyte det mens vi har det, yr sier det er slutt nå

Vis vedlegget 58991

clueless, ja

Vis vedlegget 58991

Oj oj oj. Her har ikke forlaget gjort en god nok jobb, om det kan sies at de har gjort en jobb i det hele tatt.

Det første jeg tenkte da jeg så overskriften "Tamponger kan gjøre kvinner infertile", var "ja, om man ikke tar den ut før sex, så".

*Smiley som slår seg i pannen og himler med øynene*

Her får vi fint vær litt til:) sist eg såg, kanskje eg må inn igjen å se nå:p

Er fint så lenge di melder her, men i slutten av uken så skal det ikkje være så varmt

Her får vi fint vær litt til:) sist eg såg, kanskje eg må inn igjen å se nå:p

vi får regn i morgen

DEretter er det visst sol igje, men det trekkes 10 grader fra temperaturen

Oj oj oj. Her har ikke forlaget gjort en god nok jobb, om det kan sies at de har gjort en jobb i det hele tatt.

Det første jeg tenkte da jeg så overskriften "Tamponger kan gjøre kvinner infertile", var "ja, om man ikke tar den ut før sex, så".

*Smiley som slår seg i pannen og himler med øynene*

Det var kanskje et forlag på randen av konkurs som fikk en kjendis-mulighet, men det er uansett ikke en jobb de burde skryte av noen gang nei. Og det er jo verre at hun i boken anbefaler å droppe vaksinene til spedbarn/barn (eller kanskje alle, det vet jeg ikke). Det er jo et alvorlig problem for verdenshelsa om flere og flere kutter ut vaksinene. :confused:

HAHAHAHA... *Fnis*

Vi burde sende henne et brev om det, bare sånn for å få oppklart det. ;)

Back
Topp