ja jeg og egentlig. da jeg var gravid med a, så drakk jeg alkoholfri vin på fest. kunne holdt meg til vann i stedeDet får jeg meg ikke til å drikke, da dropper jeg det istede
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg og egentlig. da jeg var gravid med a, så drakk jeg alkoholfri vin på fest. kunne holdt meg til vann i stedeDet får jeg meg ikke til å drikke, da dropper jeg det istede
Bedre med vann da jaja jeg og egentlig. da jeg var gravid med a, så drakk jeg alkoholfri vin på fest. kunne holdt meg til vann i stede![]()
Veldig! Var på jobb i 9 timer før idag, så gikk eg på lekeplassen med ungene, legging, aksjelegging og nå jobb igjenheihatt en fin dag?
Du då??Veldig! Var på jobb i 9 timer før idag, så gikk eg på lekeplassen med ungene, legging, aksjelegging og nå jobb igjensovende, får legge meg kl 24
Haha de har vel vært ute å nyti det deilig sommer været i dagjo skrive 150 innlegg, men ingen som er her inne så blir litt vanskelig![]()
en perfekt dagVeldig! Var på jobb i 9 timer før idag, så gikk eg på lekeplassen med ungene, legging, aksjelegging og nå jobb igjensovende, får legge meg kl 24
tipper det jaHaha de har vel vært ute å nyti det deilig sommer været i dag
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Når en er kjendis så går visst alt:/Toppen av galskap. Fordi man er kjendis og har fått barn, så kan man faktisk få et forlag til å gi ut en hel bok (jadda, null problem det) om fertilitet, svangerskap og spedbarn. Det er HELT SPRØTT!!! Noen ganger er verden så syk at jeg blir helt skremt.
http://www.seher.no/kjendis/tamponger-gjør-kvinner-infertile-71018
Vis vedlegget 58991
Burde nesten laget en egen tråd om det, men ja, ble bare her inne på skravletråden jeg orket akkurat nå.
Haha de har vel vært ute å nyti det deilig sommer været i dag
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()
Her får vi fint vær litt tilMå nyte det mens vi har det, yr sier det er slutt nå
Toppen av galskap. Fordi man er kjendis og har fått barn, så kan man faktisk få et forlag til å gi ut en hel bok (jadda, null problem det) om fertilitet, svangerskap og spedbarn. Det er HELT SPRØTT!!! Noen ganger er verden så syk at jeg blir helt skremt.
Vis vedlegget 58991
Burde nesten laget en egen tråd om det, men ja, ble bare her inne på skravletråden jeg orket akkurat nå.
Oj oj oj. Her har ikke forlaget gjort en god nok jobb, om det kan sies at de har gjort en jobb i det hele tatt.Toppen av galskap. Fordi man er kjendis og har fått barn, så kan man faktisk få et forlag til å gi ut en hel bok (jadda, null problem det) om fertilitet, svangerskap og spedbarn. Det er HELT SPRØTT!!! Noen ganger er verden så syk at jeg blir helt skremt.
Vis vedlegget 58991
y som slår seg i pannen og himler med øynene*Er fint så lenge di melder her, men i slutten av uken så skal det ikkje være så varmtHer får vi fint vær litt tilsist eg såg, kanskje eg må inn igjen å se nå
Her får vi fint vær litt tilsist eg såg, kanskje eg må inn igjen å se nå
Blitt bortskjemt med dette været hervi får regn i morgen
DEretter er det visst sol igje, men det trekkes 10 grader fra temperaturen
Blitt bortskjemt med dette været her
Bare vi ikkje har brukt opp alt nåJa, har nnok det.
Oj oj oj. Her har ikke forlaget gjort en god nok jobb, om det kan sies at de har gjort en jobb i det hele tatt.
Det første jeg tenkte da jeg så overskriften "Tamponger kan gjøre kvinner infertile", var "ja, om man ikke tar den ut før sex, så".
*y som slår seg i pannen og himler med øynene*