Kos dere på Hadeland glassverkFortsette med litt rydding å muligens en tur til Hadeland glassverk.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på Hadeland glassverkFortsette med litt rydding å muligens en tur til Hadeland glassverk.
jobber du ute i dag?Deiliger så heldig å ha min jobb i dette været
Sent from my iPhone using BV Forum
Skal du tempe denne gangen?Nå er FF tilbake på mobilen og all data lagt inn siden sist. Grapefrukt og ananas juice kjøpt inn, bidronning ligger klart og vi er klare til å begynne på jakten på ny spire
Ser du forresten at jeg fikk ut fingeren å byttet bilde? Hihi
Taster på appen![]()
Jeg skjønner meg ikke på det så tror ikke denne mnd men hvis ikke det klaffer kommer jeg nok til å prøve neste ppSkal du tempe denne gangen?
Nå kommer spira for å bli
Jeg skjønte heller ikke noe selv når jeg begynte. Men det er mange å spørre om hjelp da ,om du står fast.Jeg skjønner meg ikke på det så tror ikke denne mnd men hvis ikke det klaffer kommer jeg nok til å prøve neste pp
Taster på appen![]()
Kos dere på Hadeland glassverk
Hat de satt ut de gravemaskinene enda?Takk, vi koste oss vi.
Jeg tror jeg så de, men var ikke borti det lekeområdet.Hat de satt ut de gravemaskinene enda?
Ja det så jeg ei i familien la ut bilde av.Jeg tror jeg så de, men var ikke borti det lekeområdet.
De har fått nytt og fint lekeområde i år..)
Ja det så jeg ei i familien la ut bilde av.
Var blitt bra der?
Ja de prisene der er litt stive. Mini elsker å dra dit å se på dyrene. Var det noe spesielt spm skjedde der i dag?Helt greit, koselig å se på dyrene, poden likte å leke der å så spiste vi på cafeen, prisene er helt hinsides all fornuft men.Fin lekeplass har de fått da, men litt liten når de har barnas helg.
Ja de prisene der er litt stive. Mini elsker å dra dit å se på dyrene. Var det noe spesielt spm skjedde der i dag?
Nå er FF tilbake på mobilen og all data lagt inn siden sist. Grapefrukt og ananas juice kjøpt inn, bidronning ligger klart og vi er klare til å begynne på jakten på ny spire
Taster på appen![]()
Får aldri med oss dette vi.
Lykke til ♥♥♥♥Nå er FF tilbake på mobilen og all data lagt inn siden sist. Grapefrukt og ananas juice kjøpt inn, bidronning ligger klart og vi er klare til å begynne på jakten på ny spire
Taster på appen![]()
Lykke tilNå er FF tilbake på mobilen og all data lagt inn siden sist. Grapefrukt og ananas juice kjøpt inn, bidronning ligger klart og vi er klare til å begynne på jakten på ny spire
Taster på appen![]()
Ingenting å finne på ?kjeeedelig![]()
jo skrive 150 innlegg, men ingen som er her inne så blir litt vanskeligIngenting å finne på ?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?
Autocorrect er noe kjekke greier![]()