Søndag-en kjedelig dag?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har hørt flere ganger av venner og lest at søndag ofte blir forbundet med en kjedelig dag og at folk gjør lite eller ingenting...

Er søndag en kjedelig dag hjemme hos dere?
Er det at butikker ikke er åpent som gjør det kjedelig?
Er dagen dum mest fordi det er jobb dagen etterpå:P?

Hva gjør dere på i dag for eks?:)

Vi drar som regel ut å gjør noe på søndagene. Er hva man gjør det til selv. Jeg trenger ikke en masse butikker for å ha det gøy:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Selv ser jeg på søndag som en fin og deilig dag:)

I dag skal vi på loppemarked på en skole:D Da tenker vi gå frem og tilbake, er vel gjerne 45min en vei:)
Det er strålende sol,så blir å sitte mye ute også:)
Griller i ettermiddag,kalkunpølser i brød og sommerkoteletter med grillsalat og potetsalat til...Nam!:D

Ja, søndag er ofte en kjedelig dag. Da jobber som regel en av oss og alle naboer er på besøk eller lignende.
Synes det er en dag som går litt sakte rett og slett :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, søndag er ofte en kjedelig dag. Da jobber som regel en av oss og alle naboer er på besøk eller lignende.
Synes det er en dag som går litt sakte rett og slett :)

Aha, ser den med arbeid. Nå er jeg hjemme i permisjon og skal være det lenge. Savner ikke akkurat den helgejobbinga:P

Før var søndag en skikkelig kjip dag. Fordi det var jobb/skole igjen dagen derpå. Fordi butikker var stengt, litt dødt ute. Regnet det, var det "typisk søndmagsvær".

Nå liker jeg søndag bedre, mye nyttig å gjøre hjemme. Husarbeid og forfallende arbeid hjemme som jeg ikke får gjort i hverdagen. Kanskje er det fordi at jeg er i permisjon og at mannen er hjemme denne dagen.

Søndag er en helt OK dag. Jobber minst annenhver søndag. Kjæresten har alltid fri søndager, så de søndagene jeg har fri, koser vi iss gjerne med å dra ut på tur ett eller annet sted!! :-) det blir jo hva man gjør det til selv

Søndag har tradisjonelt pleid å være litt kjedelig, men vi pleier å kose oss på formiddagene. Slapper av inne, går på tur, ser film, spiller noe, drar på besøk. Men den dagen har en viss negativ vibbe når jeg er i praksis eller jobber og vet at neste dag er mandag. :p

Innimellom er søndag en kjedelig dag, når mannen jobber ihvertfall. Når han har fri tar vi som regel turen ut og finner på noe. Forrige gang han jobbet tok jeg med begge barna i Frognerparken, det var....delvis suksess da 4,5-åringen hadde trassanfall og 7 ukersungen ikke ville sove :p Men vi var ihvertfall ute, og endte opp med en lang spasertur fra parken og ned til Nationaltheateret stasjon. Sånne gåturer er gode, da får vi snakket litt sammen, og jeg får vite litt mer av hva som rører seg i hodet til storesøster. De er fantastiske i den alderen <3

Men ja, nei, søndager er som regel ingen kjedelig dag :)

Før var søndag en skikkelig kjip dag. Fordi det var jobb/skole igjen dagen derpå. Fordi butikker var stengt, litt dødt ute. Regnet det, var det "typisk søndmagsvær".

Nå liker jeg søndag bedre, mye nyttig å gjøre hjemme. Husarbeid og forfallende arbeid hjemme som jeg ikke får gjort i hverdagen. Kanskje er det fordi at jeg er i permisjon og at mannen er hjemme denne dagen.

Det er sant, blir ofte husarbeid her også:)

Søndager kan være kjedelige, bussforbindelsene er ikke de beste da så kan være vanskelig å komme seg noen plass. Men nå som frøkna går til venner i nærheten selv, blir det stort sett til at hun leker med venner og jeg er hjemme å slapper av/kjeder meg/gjør husarbeid. Jobber egentlig annahver hælj men har permisjon fra den jobben så nyter helst søndager nå :) men i dag blir det husarbeid og besøke mormor på sykehuset :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Søndager er deilige dager:) ! Da nyter vi lange morninger og mye frisk luft. Og så er det alltid søndagsmiddag hos mamma og pappa. Mannen jobber skift og jeg jobber turnus, så det er ofte jobbing på oss i helgene, men det er helt greit!

Før syns eg søndag var kjedelig. Men i dei seinare år syns eg at det er ein deilig dag. Syns det er greitt å ha ein rolig dag uten skule, barnehage, butikkar og jobb. Til å slappe av eller gå tur ut i skog og mark. :-)

Søndag er en avslappende og deilig dag. Jeg jobber hver fjerde søndag, det plager meg ikke da ungene koser seg alene med stefar:) Vi nyter formiddagen og drar morgenen langt. Så drar vi på besøk eller finner på ting som passer til været.
Idag fortsetter vi der vi slapp igår, fotballcup:)

Absolutt ikke, er vel den dagen vi slapper best av på

Absolutt ikke en kjedelig dag. Vi er oftest på tur eller ute i Hagen, og gjerne på besøk hos familie.

Godt de fleste setter pris på søndagen da:D Det at det er en rolig dag,er bare herlig syns jeg:D Og som noen skriver man gjør det jo til det man vil;)

Idag har vi akkurat kommet hjem fra tur på tilsammen 6 km. Stoppet halvveis og spiste is, hadde med oss rikelig med vann, og spiste mat da vi kom hjem. En deilig tur, og en deilig søndag! :D

Søndager er fantastiske. I dag er det nydelig vær, så frokosten ble inntatt på verandaen. Deilig! Har i grunnen oppholdt meg her ute i hele dag. Første dagen med sommerkjole på!:-D Stelt litt med plantene, lest bok, surfet BV, lakket negler på fingre og tær, hørt musikk, samlet opp d-vitaminer i sola :-) Nå ser jeg sola forsvinne bak nabohuset, så da trekker jeg vel inn snart. Har en plan om å innføre en rutine med søndagstur, for det er jo veldig koselig, men har ikke kommet dit enda. Blir vel!:-) Søndager er ikke kjedelige, så lenge man kan å kose seg. Gjør maks ut av alt, så blir det bra :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp