Søndag-en kjedelig dag?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har hørt flere ganger av venner og lest at søndag ofte blir forbundet med en kjedelig dag og at folk gjør lite eller ingenting...

Er søndag en kjedelig dag hjemme hos dere?
Er det at butikker ikke er åpent som gjør det kjedelig?
Er dagen dum mest fordi det er jobb dagen etterpå:P?

Hva gjør dere på i dag for eks?:)

Vi drar som regel ut å gjør noe på søndagene. Er hva man gjør det til selv. Jeg trenger ikke en masse butikker for å ha det gøy:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Selv ser jeg på søndag som en fin og deilig dag:)

I dag skal vi på loppemarked på en skole:D Da tenker vi gå frem og tilbake, er vel gjerne 45min en vei:)
Det er strålende sol,så blir å sitte mye ute også:)
Griller i ettermiddag,kalkunpølser i brød og sommerkoteletter med grillsalat og potetsalat til...Nam!:D

Ja, søndag er ofte en kjedelig dag. Da jobber som regel en av oss og alle naboer er på besøk eller lignende.
Synes det er en dag som går litt sakte rett og slett :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, søndag er ofte en kjedelig dag. Da jobber som regel en av oss og alle naboer er på besøk eller lignende.
Synes det er en dag som går litt sakte rett og slett :)

Aha, ser den med arbeid. Nå er jeg hjemme i permisjon og skal være det lenge. Savner ikke akkurat den helgejobbinga:P

Før var søndag en skikkelig kjip dag. Fordi det var jobb/skole igjen dagen derpå. Fordi butikker var stengt, litt dødt ute. Regnet det, var det "typisk søndmagsvær".

Nå liker jeg søndag bedre, mye nyttig å gjøre hjemme. Husarbeid og forfallende arbeid hjemme som jeg ikke får gjort i hverdagen. Kanskje er det fordi at jeg er i permisjon og at mannen er hjemme denne dagen.

Søndag er en helt OK dag. Jobber minst annenhver søndag. Kjæresten har alltid fri søndager, så de søndagene jeg har fri, koser vi iss gjerne med å dra ut på tur ett eller annet sted!! :-) det blir jo hva man gjør det til selv