Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det så jeg ikke etter. men jeg tror de skal være greiePass på så den ikke har gått ut på dato
Taster på appen![]()
sluttet å blø enda? jeg heier fram egget som skal befruktesJeg vil og teste til tirsdag![]()
Får dra fram en EL test
Taster på appen![]()
Nei, det kommer i ny og ned. Men det er omtrent ingenting så håper at i løpet av helgen er alt borte!sluttet å blø enda? jeg heier fram egget som skal befruktes![]()
litt nærmere eggløsningNei, det kommer i ny og ned. Men det er omtrent ingenting så håper at i løpet av helgen er alt borte!
Taster på appen![]()
Ja, med spotting har det vart i en uke i morgen. Slitsomt og så kjedelig!litt nærmere eggløsningunødvendig med så lang bløningstid
![]()
ja kjedelig ja. misunner de som har det i max 3 dager.Ja, med spotting har det vart i en uke i morgen. Slitsomt og så kjedelig!
Taster på appen![]()
Ja, noen som har detja kjedelig ja. misunner de som har det i max 3 dager.
Er ikke det koselig da?Skal ha unna altfor mange innlegg. så i kveld henger jeg her som vanlig :/
joda, men kjenner jeg er litt lei av å skrive så mange innlegg hver eneste kveld.Er ikke det koselig da?
Taster på appen![]()
Har du og kommet til siste sesong?joda, men kjenner jeg er litt lei av å skrive så mange innlegg hver eneste kveld.
Jeg har litt pll abstinenserjeg venter og venter på ny sesong.
![]()
den siste sesongen som ligger ute, har jeg sett ferdig for lenge sidenHar du og kommet til siste sesong?
Taster på appen![]()
Venter også på den nyeste sesongen. Kjedelig å vente!den siste sesongen som ligger ute, har jeg sett ferdig for lenge siden![]()
Henger meg med på tirsdagwoop woop! Er du med på tirsdag da?
den kommer på tv i usa i juni eller juli. men det er jo kjempe lenge tilVenter også på den nyeste sesongen. Kjedelig å vente!
Taster på appen![]()
da har vi tre testdate på tirsdagHenger meg med på tirsdag
Sent from my iPad using BV Forum
Laster du ned da?den kommer på tv i usa i juni eller juli. men det er jo kjempe lenge til![]()