Molly
Med lille spira i magen <3
Jeg drikker sjeldnere jeg også! Og alltid med måteJaden beste følelsen å stå opp til når man har vært ute er å være i fin form dagen etterpå
derfor drikker jeg nesten aldri lenger
Så lyst til å bli mamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker sjeldnere jeg også! Og alltid med måteJaden beste følelsen å stå opp til når man har vært ute er å være i fin form dagen etterpå
derfor drikker jeg nesten aldri lenger
Så lyst til å bli mamma <3
God dag, god dag!God morgen jenter! Hatt en fin kveld i går?
Så deiligGod dag, god dag!
I går var jeg en tur på et kjøpesenter i nærheten som hadde nattåpent. Etter det, dro jeg og mannen på hytten på landet.
Jeg testet både i går og i dag, men har fått ganske så blendahvite tester. Har visst glemt å legge det inn i FF. Jeg er spent på hva som skjer med deg i morgen!Så deiligNår tenker du å teste da? Du har så fin graf. *Krysser fingrene*
Spent på deg og meg!Jeg testet både i går og i dag, men har fått ganske så blendahvite tester. Har visst glemt å legge det inn i FF. Jeg er spent på hva som skjer med deg i morgen!
Vi må planlegge teste date.Spennende med testing på dere som nærmer dere ikm om dagen
Jeg har bestemt meg for å vente lengst mulig
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Kos dere masseNå er vi på vei i konfirmasjon!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor lenge klarer du å vente da?Vi må planlegge teste date.
Hmm. Tirsdag?Hvor lenge klarer du å vente da?
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
da må jeg se om jeg har en test liggende fra forrige gang. for jeg får ikke kjøpt før onsdagHmm. Tirsdag?Tror ikke jeg klarer lengre.. Da er jeg 10dpo. Og du er 9 eller 11?
Okeida må jeg se om jeg har en test liggende fra forrige gang. for jeg får ikke kjøpt før onsdag![]()
ska gå opp nå å se om det ligger en test derOkeiDa ser vi om det blir noe på tirsdag.
![]()
Gjør det.. Oppdater etterpå.ska gå opp nå å se om det ligger en test der
Hadde en liggende jegGjør det.. Oppdater etterpå.

woop woop! Er du med på tirsdag daHadde en liggende jeg![]()
Pass på så den ikke har gått ut på datoHadde en liggende jeg![]()
ja jeg er medwoop woop! Er du med på tirsdag da?