Vi som temper(Ny)

æsj så teit med negativ test ... åh jeg håper du tester i morgen :P hehe bare litt spent
Jeg ble distrahert :P kjøpte ikke tet tar det i morgen og tester på søndag :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Nå er jeg også veldig spent på mammaaaaas vegne!

Selv håper jeg veldig på at EL er rett rundt hjørnet, og den må gjerne komme fortest mulig nå. Vi har familiebesøk, og huset fult denne helgen, så evt. aksjeinnlegg må foregå i ytterste stillhet og diskresjon. Om EL kommer i dag/morgen har vi jo allerede litt aksjer i systemet liksom..

Jeg ble distrahert :P kjøpte ikke tet tar det i morgen og tester på søndag :P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o
:O la oss vente helt til søndag? Så dårlig gjort :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så kjedelig :( Men godt du begynte å tempe da, så du får sett hvordan syklusen din er.. Om eggløsning kommer, hvor lang lutealfasen er. Hvis ikke eggløsning kommer denne pp, kommer den nok neste :)
Ja håper jo det, men så kjipt å gå glipp av en pp. Også med positiv el test, el smerter og el slim. Synes det er så rart :/

Leo vil bli storebror <3

Jeg må slutte med denne målingen på kvelden. Jeg vet den er usikker på mange måter, men steg jo kvelden på el dagen.

Men altså, ytterligere stigende temp i kveld. Dpo er jeg i alle fall

fra app

Men du har en veldig fin graf nå da Sara! :D

Magen min er veldig rar i dag (og i går kveld), kjennes ut som menssmerter og jeg er småkvalm. Sånn pleier jeg jo å bli før EL, men det er én uke for tidlig. Får legge inn aksjer i dag i tilfelle kroppen surrer med tidlig EL igjen da.

Ha en fin lørdag alle sammen! Her er det strålende sol. :cool:

Her stiger tempen jevnt og trutt. I de andre pp'ene har tempen nådd toppen på 9 eller 10 dpo, for så å synke 10 eller 11 dpo. I dag, på 10 dpo, steg den, så er veldig spent på om den stiger ytterligere i morgen, eller om den er på vei ned igjen da.

Her stiger tempen jevnt og trutt. I de andre pp'ene har tempen nådd toppen på 9 eller 10 dpo, for så å synke 10 eller 11 dpo. I dag, på 10 dpo, steg den, så er veldig spent på om den stiger ytterligere i morgen, eller om den er på vei ned igjen da.
Finfin graf på deg nå!

Nydelig temp :D Spent på tempen din i morgen!

Jeg fikk ikke tempet i dag. Veldig irriterende. Vi var ute, så var ikke hjemme før 3, og når jeg trykka på temperen sto det at jeg kunne måle tempen da. Trykka selfølgelig avbryt, og i morgen når alarmen ringte kom ikke tempe symbolet opp. Og vet ikke hvordan jeg stiller det inn manuelt, så jeg la meg til å sove igjen. Jaja spent på tempen i morgen. Sist med pergo fikk jeg mens på 8dpo, håper virkelig ikke det skjer denne pp. 7dpo i dag

Vi er ganske mange som er veldig nærme ikm nå, og mange av dere har jo veldig fine grafer!

Her kjenner jeg litt på testetrangen i blant, men jeg har akkurat fått tilbud om ny jobb, og skal på kontraktsmøte dagen før ikm :P Tenker det er best å ikke vite, uansett hvordan det går...

Vi er ganske mange som er veldig nærme ikm nå, og mange av dere har jo veldig fine grafer!

Her kjenner jeg litt på testetrangen i blant, men jeg har akkurat fått tilbud om ny jobb, og skal på kontraktsmøte dagen før ikm :p Tenker det er best å ikke vite, uansett hvordan det går...
Du har også FIN graf :D Det skjønner jeg, vent til ikm dagen du. Og lykke til på kontraktsmøte :D

Tempen gikk litt opp og plutselig satte ff el til 18 april, vi humpet 16, så da er det kanskje håp likevel da??

Leo vil bli storebror <3
Så gøy :D Håper tempen fortsetter oppover! Da er mulighetene der ja :D Håper håper!

Her kjenner jeg litt på testetrangen i blant, men jeg har akkurat fått tilbud om ny jobb, og skal på kontraktsmøte dagen før ikm :p Tenker det er best å ikke vite, uansett hvordan det går...
Da ville jeg også hatt latt være å tempe. Da har du ihvertfall ditt på det sikre med at du ikke visste at du var gravid da du signerte :)

Nydelig temp :D Spent på tempen din i morgen!
Det er jeg og! Føler tempen i morgen er avgjørende for resten av pp'en. Synker den, vet jeg at det går samme vei som det har gått alle de andre gangene, men stiger den, er det fortsatt håp :D

Det er jeg og! Føler tempen i morgen er avgjørende for resten av pp'en. Synker den, vet jeg at det går samme vei som det har gått alle de andre gangene, men stiger den, er det fortsatt håp :D
Spørs litt hvor mye den synker også, synker den bare litt er det fortsatt håp :D Jeg har troa!

Back
Topp