Skravletråd for oss prøvere!

Ja! Men utifra tempingen har eg ikkje hatt, men har ikkje tempet til nøyaktig kl slett! Men fra neste skal eg det:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Grunnen er nok for at du har for lav temp til at den kan sette el-dag

Ja da kan du jo ikke ta det. Men er det 1 gang de sjekker det eller flere ganger igjennom lutealfasen? Kan du begynne med det etter prøvene?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
1 gang så vidt jeg vet, kan vell sikkert starte på det etterpå ja, men jeg får se. Gu mente jeg ikke hadde behov for det. Skal se ann tempen litt.
Har du nå "medisiner" eller er du heldig å slipper? :)

1 gang så vidt jeg vet, kan vell sikkert starte på det etterpå ja, men jeg får se. Gu mente jeg ikke hadde behov for det. Skal se ann tempen litt.
Har du nå "medisiner" eller er du heldig å slipper? :)

Jeg har ingenting nå,men skal ringe gyn så fort jeg får positiv test så jeg får crinone.

God morgen, damer!
Har dere noen kjekke planer for i dag?

Okei, får du ikke begynne tidliger med det?

Jo det gjør jeg sikkert. Men jeg har ikke fått ut fingeren å kontaktet gyn heller. Men får time ganske fort hos den gyn jeg har brukt. Jeg begynte med crinone etter positiv test forrige gang også

Jo det gjør jeg sikkert. Men jeg har ikke fått ut fingeren å kontaktet gyn heller. Men får time ganske fort hos den gyn jeg har brukt. Jeg begynte med crinone etter positiv test forrige gang også

Går vell bra det å :) nå går ikke dagen fort nok!

God morgen :) skal male kjøpmannsdiksk, enn du?

Så spennende! Hvilken farge?

Jeg er på hytten på landet. Planen i dag er vel ikke stort annet enn å gå tur og fikse litt på nøstet.

Vi skal til Oslo klokka 2:) og da blir vi der til kvelden:)

Så lyst til å bli mamma <3
Så kjekt. Har dere noe spesielle planer, eller blir det bare tusling rundt i byen?

God morgen jenter! Hatt en fin kveld i går?

God morgen/formiddag :) Her skinner sola, såå deilig <3

Taster på appen :)

God morgen/formiddag :) Her skinner sola, såå deilig <3

Her også! Fantastisk :D Og jeg var ute i går, og er helt fin i formen siden jeg drakk alkoholfritt :D Det er deilig det.

Her også! Fantastisk :D Og jeg var ute i går, og er helt fin i formen siden jeg drakk alkoholfritt :D Det er deilig det.
Ja:) den beste følelsen å stå opp til når man har vært ute er å være i fin form dagen etterpå:) derfor drikker jeg nesten aldri lenger:)

Så lyst til å bli mamma <3

Såå deilig :D

Back
Topp