Skravletråd for oss prøvere!

Den er ganske heftig når den melder seg.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ja desverre. Sitter her å vurderer om jeg skal teste i morgen(11 dpo) eller vente til tirsdag (13 dpo). Blir jo aldri enig :p blir nok litt for lenge å vente til tirsdag, selvom det er best :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja desverre. Sitter her å vurderer om jeg skal teste i morgen(11 dpo) eller vente til tirsdag (13 dpo). Blir jo aldri enig :p blir nok litt for lenge å vente til tirsdag, selvom det er best :)

Jeg skal teste tidligst onsdag torsdag. Men burde heller vente jeg og. Er 6 dpo i dag. Da er jeg 10 dpo da. Litt tidlig det og.

Jeg skal teste tidligst onsdag torsdag. Men burde heller vente jeg og. Er 6 dpo i dag. Da er jeg 10 dpo da. Litt tidlig det og.

Men du har kort lutealfase du også? Så da er det jo ikke så "dumt" å teste tidlig da*finnerpåundskyldninger* :)

Men du har kort lutealfase du også? Så da er det jo ikke så "dumt" å teste tidlig da*finnerpåundskyldninger* :)

Har 14 dager lutealfase . Testa positivt 9 dpo ned mini,så håper det er tilfelle nå også :D

Jeg har ingen liggende. Er bare testetrangen som har meldt seg:p

Hehe! Like greit å ikkje ha noen liggende heller då:p

Da hadde jeg svidd av mange allere tror jeg,om jeg hadde hatt liggende.

Eg prøvde meg på torsdag uten hell så får vente lengst mulig!

Hvor mange dpo er du?

Si det:p er usikker på når eggløsning var og om det i det hele tatt var,men der eg tror så er eg 8-10 kanskje?

Si det:p er usikker på når eggløsning var og om det i det hele tatt var,men der eg tror så er eg 8-10 kanskje?

Spennende :D håper du er 10 dpo

Spennende :D håper du er 10 dpo

Ja! Men utifra tempingen har eg ikkje hatt, men har ikkje tempet til nøyaktig kl slett! Men fra neste skal eg det:)

Du er dpo. Hurra :D

:D nå må jeg bestille neg legetime gor ta blodprøve :)

Ja! Men utifra tempingen har eg ikkje hatt, men har ikkje tempet til nøyaktig kl slett! Men fra neste skal eg det:)

Skal ikke stole blindt på ff da. Den gjør jo feil den og. Sikkert bare ff som har forlite info til å sette el.

Ja det må du :D får nå SKAL spira sitte.
Får du crinone nå ?

Ja det skal den :D
Ja jeg får men jeg kan ikke ta det denne pp, siden jeg skal sjekke progesteronet om noen dager.

Ja det skal den :D
Ja jeg får men jeg kan ikke ta det denne pp, siden jeg skal sjekke progesteronet om noen dager.

Ja da kan du jo ikke ta det. Men er det 1 gang de sjekker det eller flere ganger igjennom lutealfasen? Kan du begynne med det etter prøvene?

Back
Topp