Mars/april

Her er dagens test. Veldig svak strek. Glemte å ta tiden, så jeg er usikker på når streken kom.. skal kjøpe en clearblue som jeg kan ta i morgen tidlig. Dette er en fra billig tester, usikker på om de er så gode.. skal ringe klinikken når de åpner og høre hva de mener. Krysser alt som kan krysses for at dette går bra:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398233996499.jpg
    1398233996499.jpg
    18,7 KB · Visninger: 55
Oi, der var det en fin strek! Hvisker stille gratulerer :-D

Jeg har kun hatt gode erfaringer med testene derfra ;-) Jeg skal krysse alt som krysses kan for dere :-D

Jeg ser en strek ja:) Hvisker gratulerer jeg og:)

Se der ja!! Det var en fin strek. Ps har aldri fått opp falsk strek på de testene selv om streken har vært treg med å komme.
Hvisker et stille Gratulerer :D

Jeg brukte også de testene og fikk ikke utslag på positiv på noen av de 10 jeg prøvde:) Jeg var ikke gravid heller altså. Hehe:)

Negativt forsøk denne gangen også:-( Merker jeg er oppgitt, lei meg og sint nå. Jeg hadde egentlig troen denne gangen.. men jeg får begynne rett på ett nytt fersk forsøk før sommeren.

Last edited:
Negativt forsøk denne gangen også:-( Merker jeg er oppgitt, lei meg og sint nå. Jeg hadde egentlig troen denne gangen.. men jeg får begynne rett på ett nytt fersk forsøk før sommeren.

:( ikke rart du lei deg og sint. Forstår det veldig godt!! Ta godt vare på deg selv og prøv nyt sommeren så skal du se at det blir suksess til høsten

Her er dagens test. Veldig svak strek. Glemte å ta tiden, så jeg er usikker på når streken kom.. skal kjøpe en clearblue som jeg kan ta i morgen tidlig. Dette er en fra billig tester, usikker på om de er så gode.. skal ringe klinikken når de åpner og høre hva de mener. Krysser alt som kan krysses for at dette går bra:)

Så moro!! Svak strek er strek :-) Lykke til videre!!

Uff, så utrolig kjipt! Og det er absolutt lov å være alle de følelsene og drittforbanna oppå det igjen. Husker jeg fikk lyst til å skrike og klappe til noen. Hehe:) Så bra at du får startet opp igjen snart da. Noen ganger er det godt å bare komme igang igjen med en gang. Sånn er det med meg ihvertfall:) Rekker ikke å bygge opp for mye forventninger liksom. Hehe:)

Tok kontakt med klinikken igjen i dag. Begynte selvfølgelig å blø i går, mye mindre enn vanlig mensen, men allikavel friskt blod:( Har litt menssmerter, men ikke som jeg pleier å ha.
De anbefaler meg å fortsette å teste, ev. å ta blodprøve på Haukeland i morgen.
Har litt dårlig magefølelse, men krysser fortsatt fingrene for at alt går bra!
Hvis ikke blir det ny runde på neste mens...

Tok test i går ettermiddag også (A1 testen) og den ble svakt positiv innen kort tid, tok en ny i morges også den svak positiv. Får kjøpe enda en 2-pakning etter jobb i dag...

Tok kontakt med klinikken igjen i dag. Begynte selvfølgelig å blø i går, mye mindre enn vanlig mensen, men allikavel friskt blod:( Har litt menssmerter, men ikke som jeg pleier å ha.

Tok test i går ettermiddag også (A1 testen) og den ble svakt positiv innen kort tid, tok en ny i morges også den svak positiv. Får kjøpe enda en 2-pakning etter jobb i dag...

Håper det er en uskyldig blødning!

Håper det er en uskyldig blødning!

Det håper jeg også!! Har fått mer smerter utover dagen:( kommer lite blod i bindet, kun når jeg er på do. (Beklager detaljer! ) får stikke oppom Haukeland for å ta en blodprøve i morgen tidlig. Kjenner jeg er litt tom innvendig nå:(

Det er jo veldig rart om det ikke skal gå siden du får svake positive tester. Det er jo faktisk ikke mulig å få falsk positiv test. Derfor heier jeg fortsatt på at du er gravid:) Når er offisiell testdag?

Jeg testet som en gal og hadde helt hvite tester. Ikke antydning til noe som helst...Var seff ikke gravid heller. Så så lenge du får positive tester, så ikke tenk på blødninger. Noen blør under hele svangerskapet og det er helt greit. Alle er så forskjellige:)

Det er jo veldig rart om det ikke skal gå siden du får svake positive tester. Det er jo faktisk ikke mulig å få falsk positiv test. Derfor heier jeg fortsatt på at du er gravid:) Når er offisiell testdag?

Offisiell testedag var i går. Testet mandag og den var kritthvit (som forventet). Fått svak positiv i går ( 2 tester) og i dag.
Blir bare helt frustrert av smertene og at jeg i det hele tatt blør! De vil vel se om det er noe håp på en blodprøve?

Offisiell testedag var i går. Testet mandag og den var kritthvit (som forventet). Fått svak positiv i går ( 2 tester) og i dag.
Blir bare helt frustrert av smertene og at jeg i det hele tatt blør! De vil vel se om det er noe håp på en blodprøve?

På en blodprøve vil de absolutt se om du er gravid eller ikke. Så da er det bare å ringe legen eller klinikken og be om blodprøve:) Pleier å få svar på de ganske fort også:)

På en blodprøve vil de absolutt se om du er gravid eller ikke. Så da er det bare å ringe legen eller klinikken og be om blodprøve:) Pleier å få svar på de ganske fort også:)

Klinikken anbefalte å gå på Haukeland i morgen. tar en tur opp der før jobb tenker jeg:) må bare få et svar kjenner jeg!

Klinikken anbefalte å gå på Haukeland i morgen. tar en tur opp der før jobb tenker jeg:) må bare få et svar kjenner jeg!

Det er alltid deilig å få et ordentlig svar. Husker jeg hadde sånn angst-pusting. Sånn at man ikke puster ordentlig ned for man er så stressa liksom. Akupunktøren min fortalte meg om en god pusteteknikk som skulle hjelpe på alt dette stresset man går gjennom. Jeg glemte selvfølgelig alt dette når jeg holdt på med forrige forsøk. Jeg var så stressa at jeg glemte det. Haha:) Oh, the irony...;)

Lykke til i morgen!!! Har også tro på at det må gå når det er utslag på testen :-)
Vi får prøve igjen i uke 25.

til

Back
Topp