Kokosnøtta

Tror vi endte på 35000kr for forsamtale, ICSI, ultralydkontroll ved 7 uker + nedfrysing og lagring av embryo i 5 år. + ca 6000 i medisiner.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk for svar. Det var litt penger det! :eek:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her kom mensen idag. Hurra!!! Men den kommer liksom ikke ordentlig i gang. Bare bitte litt friskt blod liksom. Antar at den vil slå til for fullt i morra, men hva skal jeg si er første dag? I dag (torsdag) eller i morgen? Eller har det ikke så mye å si kanskje?

Første dag er første dag med ordentlig mens. Det var det gyno sa til meg:)

Da har jeg ringt Riksen. Kunne regne med uttak uke 22, men siden vi skal på tur lørdag i den uka anbefalte hun å utsette til neste syklus. Det pga at dette var første forsøket og de ikke vet hvordan jeg reagerer på hormonene. Dersom jeg trenger lenger behandling kunne vi bli nødt til å enten avbryte forsøket eller avlyse turen..

Derfor blir det nå uttak ca uke 26 hvis alt går etter planen. Har heldigvis "korte" sykluser, for det meste iallefall. Men jeg skal innrømme at det var litt trist. Kunne virkelig ønske turen var en uke senere eller noe! Jaja. Da skal jeg iallefall kose med med masse vin på turen! ! ! :-D

Høres ut som en god plan! :):)

Hmm, lurer litt på el denne mnd jeg. Har liksom fått så rare tester. Kunne nesten ønske jeg fortsatt tempet slik at jeg hadde hatt oversikt. Nei, får fortsette å teste etter el noen dager til. :-)

Last edited:
Hva skjer...?
Det ser ut som jeg får nok en "lang" syklus. Eggløsning ser ut til å komme dag 15 eller 16, så da blir det vel en 30 dager denne mnd også. Men det tror jeg faktisk er en bra ting, for da får jeg vel kanskje dratt på tur. Hurra! :-D

Last edited:
Så bra!! 16 dager er ikke lenge til!:):)

Har forresten syke el-smerter. Det gjør vondt hvis jeg setter meg ned liksom. Må ta det rolig når jeg beveger meg. Hvordan blir det når jeg skal ta stimulere frem mange egg?? :-O

Har forresten syke el-smerter. Det gjør vondt hvis jeg setter meg ned liksom. Må ta det rolig når jeg beveger meg. Hvordan blir det når jeg skal ta stimulere frem mange egg?? :-O

Jeg var også litt bekymret for dette, men for min del gikk det fint. Kjente litt stikkinger og murringer - men det var langt fra så ille som eg hadde fryktet at det skulle bli.

Jeg var også litt bekymret for dette, men for min del gikk det fint. Kjente litt stikkinger og murringer - men det var langt fra så ille som eg hadde fryktet at det skulle bli.

Det var da godt å høre!! Håper det blir sånn for meg også:-)

7-8 dager siden el. Bare litt over en uke til jeg skal ringe riksen! :-D

Gleder meg til slutten av mai, for da skal min kjære og jeg på tur:-) Forhåpentlig den siste turen jeg skal kose meg med vin:-D

Er skikkelig rastløs idag! Vet ikke helt hvorfor, men det er slitsomt iallefall!! Ikke får jeg gjort noe av det jeg hadde tenkt å gjøre heller! :-/ men men, har fått bakt litt da iallefall! :-)

En ting jeg er litt bekymret for er denne spottingen min. Startet i går 6-7 dager etter el. Kommer det til å ødelegge for forsøket liksom?? :-/

Last edited:
Argh!! Nå er det andre gangen i DAG jeg ikke ser hva jeg skriver! Sist måtte jeg restarte appen, det måtte jeg i dag også..må jeg gjøre det igjen allerede? Æsj, hvorfor skjer dette?

Last edited:
Er skikkelig rastløs idag! Vet ikke helt hvorfor, men det er slitsomt iallefall!! Ikke får jeg gjort noe av det jeg hadde tenkt å gjøre heller! :-/ men men, har fått bakt litt da iallefall! :-)

En ting jeg er litt bekymret for er denne spottingen min. Startet i går 6-7 dager etter el. Kommer det til å ødelegge for forsøket liksom?? :-/

Hodet mitt er ikke helt på stell nå, så jeg husker ikke hva som gjør at dere trenger ivf, men er du sikker på at du ikke har klart å bli gravid på egenhånd og at dette ikke er festeblødning?

Hodet mitt er ikke helt på stell nå, så jeg husker ikke hva som gjør at dere trenger ivf, men er du sikker på at du ikke har klart å bli gravid på egenhånd og at dette ikke er festeblødning?

Helt helt sikker! :-) Mannen har nedsatt sædkvalitet. Jeg har det slik hver eneste mnd. Det starter alt fra 4-5 dpo til 12 dpo.. men det kommer alltid! :-/

Jeg har greid å bli gravid med spotting en gang før (med annen mann), så det burde jo gå. Men likevel, litt bekymret for at det blir vanskeligere for egget å feste seg:-/

Helt helt sikker! :-) Mannen har nedsatt sædkvalitet. Jeg har det slik hver eneste mnd. Det starter alt fra 4-5 dpo til 12 dpo.. men det kommer alltid! :-/

Jeg har greid å bli gravid med spotting en gang før (med annen mann), så det burde jo gå. Men likevel, litt bekymret for at det blir vanskeligere for egget å feste seg:-/

Hvis du har klart det før så har du uansett større sjanse for å klare det igjen, enn de som aldri har vært gravide:) Jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli full klaff for deg:)

Back
Topp