Hele påska har jeg vært ned for telling med gnurende smerter i halebein og i skrittet (ikke musa, men generellt mellom bena), lyskenområdet og strålinger nedover beina... Verst er det på jobb (stående arb.stilling og lange dager) og rett etter, når jeg flytter meg i senga og inn/ut av bil.
Blir det noen sinne bedre???? Det kom så jævlig brått nå forrige mandag da jeg var på jobb.. Led meg gjenom tirsdag og onsdag og tenkte at det ble bedre i påska... Nå etter 6 dager så si sengeliggende og med veldig begrenset aktivitetsnivå er jeg i stand til å tusle litt rundt innomhus.. Dette er jo drepen!
Fy søren så dåååårlig samvittighet jeg får nå, har stadig tenkt at bekkenløsning var litt for lett å skylde på og har himla med øynene når andre gravide har vært plaget, for SÅ ille er det jo ikke. Men de plagene jeg hadde i bekken med første mann er INGENTING i forhold til dette :'(
I jobben jeg har er det ingen mulighet for tilrettelegging, skal jeg da søke svangerskapspenger eller blir jeg sykmeldt uansett? Kan faktisk ikke gå på jobb sånn det er nå med den arb.situasjonen jeg har :'(
Fy søren så dåååårlig samvittighet jeg får nå, har stadig tenkt at bekkenløsning var litt for lett å skylde på og har himla med øynene når andre gravide har vært plaget, for SÅ ille er det jo ikke. Men de plagene jeg hadde i bekken med første mann er INGENTING i forhold til dette :'(
I jobben jeg har er det ingen mulighet for tilrettelegging, skal jeg da søke svangerskapspenger eller blir jeg sykmeldt uansett? Kan faktisk ikke gå på jobb sånn det er nå med den arb.situasjonen jeg har :'(