Bekkensmerter ??? :/

Dere med bekkenløsning er det slik at det er vondt når dere snur dere om natten og ekstra vondt når dere skal reise dere opp etter å ha ligget/sittet en stund? Jeg har nå begynt å våkne om natta når jeg snur meg fordi det gjør vondt og hver gang jeg skal gå etter å ha vært rolig en stund så føles det som om jeg må 'gå i gang' systemet igjen. Som om det har stivnet. Er dette begynnende bekkenløsning?
 
Dere med bekkenløsning er det slik at det er vondt når dere snur dere om natten og ekstra vondt når dere skal reise dere opp etter å ha ligget/sittet en stund? Jeg har nå begynt å våkne om natta når jeg snur meg fordi det gjør vondt og hver gang jeg skal gå etter å ha vært rolig en stund så føles det som om jeg må 'gå i gang' systemet igjen. Som om det har stivnet. Er dette begynnende bekkenløsning?
Det er akkurat sånn jeg har det! Min jordmor sa at det var bekkenløsning ihvertfall..
Veldig ubehagelig.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dere med bekkenløsning er det slik at det er vondt når dere snur dere om natten og ekstra vondt når dere skal reise dere opp etter å ha ligget/sittet en stund? Jeg har nå begynt å våkne om natta når jeg snur meg fordi det gjør vondt og hver gang jeg skal gå etter å ha vært rolig en stund så føles det som om jeg må 'gå i gang' systemet igjen. Som om det har stivnet. Er dette begynnende bekkenløsning?


Akkurat sånn har jeg det og. Hvis jeg har sittet/ligget en stund kommer jeg meg nesten ikke opp igjen, føles som at både halebein og hofter har stoppa opp.. hvis jeg har ligget for lenge på en side om natta så våkner jeg av vondt, og like vondt er det å snu seg. Må holde meg fast i noe for å komme meg opp av senga :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dere med bekkenløsning er det slik at det er vondt når dere snur dere om natten og ekstra vondt når dere skal reise dere opp etter å ha ligget/sittet en stund? Jeg har nå begynt å våkne om natta når jeg snur meg fordi det gjør vondt og hver gang jeg skal gå etter å ha vært rolig en stund så føles det som om jeg må 'gå i gang' systemet igjen. Som om det har stivnet. Er dette begynnende bekkenløsning?

Sånn er jeg også. Og jeg har bekkenløsning.. Så hadde jeg da vært deg, så hadde jeg tatt kontakt med manuell terapeut eller legen :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Takk for svar alle sammen selv om jeg krysset fingrene for at dere skulle si nei det var ikke det. Er på ferie ei uke nå så får se om det blir noe bedre av litt fri og hvis ikke får jeg ta kontakt med legen min når jeg kommer hjem. Men er først når den er veldig hemmende jeg får gratis behandling? Ikke det at det ikke er verdt å betale selv altså:)
 
Jeg er også slik, men jeg er noe bedre om jeg ikke gjør noe for å irritere bekkenet.. Når jeg er på jobb har jeg vondt hele dagen, samme hvis jeg går tur. Ligger jeg og slapper av eller sitter i en god stol/seng, så blir jeg ikke like ille.. God bedring!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Du må ha bekkenløsning med gangvansker for å få gratis behandling ja, slik er det for meg i alle fall. Men ting som hjelper om natta / nattesøvn: sklimatte. Fysioterapaut låner ut slike matter. De er eksemplarisk å ha i senga, bilen, stolen, osv!!! Anbefales. Og treningsball, her har jeg invistert i treningsball, for balanse og avlastning. Og ikkje overbelast deg, det blir du å betale for evt senere...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Du må ha bekkenløsning med gangvansker for å få gratis behandling ja, slik er det for meg i alle fall. Men ting som hjelper om natta / nattesøvn: sklimatte. Fysioterapaut låner ut slike matter. De er eksemplarisk å ha i senga, bilen, stolen, osv!!! Anbefales. Og treningsball, her har jeg invistert i treningsball, for balanse og avlastning. Og ikkje overbelast deg, det blir du å betale for evt senere...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Signerer!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp