Hei:)

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Setter en liten tå inn her etter å testet positivt i dag:)

Er fjerde gangen jeg er gravid siden mai i fjor, så tar det litt med ro inntil videre:)

Håper å få være her frem til termin:)

Foreløpig termin ifølge BV-appen er 5 januar:)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye :)
Samma her egentlig 4. Gang siden april ifjor, endte med 2 SA OG 1 MA. Har du tenkt å sykemelde deg eller? Jeg er så usikker på alt og er kjempe redd for å miste igjen :(

❤️venter mitt første ❤️

Gratulerer så mye :)
Samma her egentlig 4. Gang siden april ifjor, endte med 2 SA OG 1 MA. Har du tenkt å sykemelde deg eller? Jeg er så usikker på alt og er kjempe redd for å miste igjen :(

❤️venter mitt første ❤️
Skal til legen i dag, regner med jeg blir sykemeldt, ble det sist..
Om det skal gå galt denne gangen også, så er det greit å få være hjemme å at det ikke skjer på jobb..Føler jeg trenger ro og fred til å fordøye alt:) Å litt ustabil i humøret, hehe..tror det er en blanding av redsel og hormoner..
Så blir sikkert sykemeldt til jeg har vært på første ul iløpet av de to neste ukene i første omgang:)

Håper virkelig vi begge har hatt vår del uflaks å at det nå er vår tur:)

Skal til legen i dag, regner med jeg blir sykemeldt, ble det sist..
Om det skal gå galt denne gangen også, så er det greit å få være hjemme å at det ikke skjer på jobb..Føler jeg trenger ro og fred til å fordøye alt:) Å litt ustabil i humøret, hehe..tror det er en blanding av redsel og hormoner..
Så blir sikkert sykemeldt til jeg har vært på første ul iløpet av de to neste ukene i første omgang:)

Håper virkelig vi begge har hatt vår del uflaks å at det nå er vår tur:)

Har time selv kl 15:00.. Er så redd og engstlig for SA/MA. Håper virkelig at alt går bra for oss begge :) jeg har veldig mensensmerte, var på jobb idag, blir veldig slitsom. Jeg er selger og må stå i 8 timer og d er ikke gøy :(
Oppdater meg om situasjonen :) masse lykke til

❤️venter mitt første ❤️

Har time selv kl 15:00.. Er så redd og engstlig for SA/MA. Håper virkelig at alt går bra for oss begge :) jeg har veldig mensensmerte, var på jobb idag, blir veldig slitsom. Jeg er selger og må stå i 8 timer og d er ikke gøy :(

Ble sykemeldt ut mandagen. Så tar vi d derfra sa legen. Håper d gå bra denne gangen ❤️

❤️venter mitt første ❤️

❤️venter mitt første ❤️

Setter en liten tå inn her etter å testet positivt i dag:)

Er fjerde gangen jeg er gravid siden mai i fjor, så tar det litt med ro inntil videre:)

Håper å få være her frem til termin:)

Foreløpig termin ifølge BV-appen er 5 januar:)

Gratulerer! Håper det går deres vei nå :)

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

❤️venter mitt første ❤️
Jeg ble sykemeldt i to uker.. Så håper spiren sitter:)

Å så skal jeg måle hcg i morgen og fredag på legekontoret:)

Hvordan gikk det med deg?

Jeg skal til legen på mandag og ta hcg og ny sykemelding. Er sykemeldt ut mandag. Håper alt gå bra m oss, nå er d på tide :) er så klar for å bli mor ❤️

❤️venter mitt første ❤️

Endelig svart på hvitt:)ImageUploadedByBV Forum1398227995.915231.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen.. Jeg mista to ganger før det gikk bra på tredje forsøket med min første, så vet litt om hvordan det er..

4+0 :)ImageUploadedByBV Forum1398401725.943908.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp