Hei
Kan du sette meg opp på 17. mai?
Ja, jeg håper vi flytter sammen ut nå.
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Kan du sette meg opp på 17. mai?
Ja, jeg håper vi flytter sammen ut nå.
*Taster på app på mobilen*
Og denne gang forblir vi begge på terminforumet
IKM 18.mai. Jeg er smått glad for å få mensen i dag, da kan vi starte på 1.pp :-D Håper selvsagt på at klaffer på første forsøk, men er forberedt på at d kan ta tid.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
IKM ca 17. mai
Satser på gullegg her også!pp3 etter MA og ikm er 16.mai!..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fjern meg herfra du. Har ingen planer om å få barn nå. Har søkt meg på skole, fått plass til høsten på videreutdanning. Forholdet mitt er ikke så bra nå og i tillegg har jeg fortsatt masse følelser for gutten før min nåværende kjærste. Og har sett han igjen nå første gang på 1,5 år. Så der blomstret alt opp igjen. Så hva som skjer nå er uvisst. Så da takker jeg for meg![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hey! Finnes IKM uke 21 på dette forumet enda eller?![]()
Så bra! Det er noen dager siden hun dro her, merker at humøret blir bedre med en gang. I grunn syns jeg det er fint å prøve denne gangen. Mannen er mer engasjert, og sexlivet har fått seg en piffNå ser det ut som tanta holder på å pakke sammen her (håper virkelig det)! Hjemme fra påskeferie og klar for ny prøverunde.![]()
Så bra! Det er noen dager siden hun dro her, merker at humøret blir bedre med en gang. I grunn syns jeg det er fint å prøve denne gangen. Mannen er mer engasjert, og sexlivet har fått seg en piff![]()
Haha, det kan godt hende! Håper hun forsvinner hos deg i morgen. Gleder meg til å dra på jobb i morgen. Dagene går så mye raskere i hverdagen.Så bra, det er sikkert fordi han er mer våryr nå!Hun er her fortsatt hos meg, og jeg er lei av paracet og menssmerter, men det er mye mindre nå så jeg håper det betyr at det straks er ferdig. Kanskje i morgen eller i overimorgen? Regner med det og håper, for ja, det er mye bedre med en gang hun har dratt.
![]()