*** IKM uke 20 ***

IKM 18.mai. Jeg er smått glad for å få mensen i dag, da kan vi starte på 1.pp :-D Håper selvsagt på at klaffer på første forsøk, men er forberedt på at d kan ta tid. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

IKM 18.mai. Jeg er smått glad for å få mensen i dag, da kan vi starte på 1.pp :-D Håper selvsagt på at klaffer på første forsøk, men er forberedt på at d kan ta tid. :-)

IKM ca 17. mai

Dere er ført opp på lista. :)

*Taster på app på mobilen*

Satser på gullegg her også! ;) pp3 etter MA og ikm er 16.mai!..:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Satser på gullegg her også! ;) pp3 etter MA og ikm er 16.mai!..:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er du lagt til! :)

Har også regnet feil. Fikk 32 dagers syklus sist, så regner med det igjen. Ikm blir da 16. mai, samme som når jeg ble gravid med jenta vår.

Godt å se at det har kommet flere til denne uka! Nå har TR reist for noen dager siden, så nå er vi midt i den gøye delen ved prøving:)

Fjern meg herfra du. Har ingen planer om å få barn nå. Har søkt meg på skole, fått plass til høsten på videreutdanning. Forholdet mitt er ikke så bra nå og i tillegg har jeg fortsatt masse følelser for gutten før min nåværende kjærste. Og har sett han igjen nå første gang på 1,5 år. Så der blomstret alt opp igjen. Så hva som skjer nå er uvisst. Så da takker jeg for meg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fjern meg herfra du. Har ingen planer om å få barn nå. Har søkt meg på skole, fått plass til høsten på videreutdanning. Forholdet mitt er ikke så bra nå og i tillegg har jeg fortsatt masse følelser for gutten før min nåværende kjærste. Og har sett han igjen nå første gang på 1,5 år. Så der blomstret alt opp igjen. Så hva som skjer nå er uvisst. Så da takker jeg for meg :-)

Lykke til uansett hva du ender med da. :)

Hey! Finnes IKM uke 21 på dette forumet enda eller? :p

Jeg tror ikke det. Vi som er her hører til uke 20, så du burde heller spørre ute på fellesen eller i tråden som er klistret på toppen med oversikt over alle IKM-trådene (tråden til moderator Tone). :)

Nå ser det ut som tanta holder på å pakke sammen her (håper virkelig det)! Hjemme fra påskeferie og klar for ny prøverunde. :)

Last edited:
Nå ser det ut som tanta holder på å pakke sammen her (håper virkelig det)! Hjemme fra påskeferie og klar for ny prøverunde. :)
Så bra! Det er noen dager siden hun dro her, merker at humøret blir bedre med en gang. I grunn syns jeg det er fint å prøve denne gangen. Mannen er mer engasjert, og sexlivet har fått seg en piff:p

Så bra! Det er noen dager siden hun dro her, merker at humøret blir bedre med en gang. I grunn syns jeg det er fint å prøve denne gangen. Mannen er mer engasjert, og sexlivet har fått seg en piff:p

Så bra, det er sikkert fordi han er mer våryr nå! ;) Hun er her fortsatt hos meg, og jeg er lei av paracet og menssmerter, men det er mye mindre nå så jeg håper det betyr at det straks er ferdig. Kanskje i morgen eller i overimorgen? Regner med det og håper, for ja, det er mye bedre med en gang hun har dratt. :D

Så bra, det er sikkert fordi han er mer våryr nå! ;) Hun er her fortsatt hos meg, og jeg er lei av paracet og menssmerter, men det er mye mindre nå så jeg håper det betyr at det straks er ferdig. Kanskje i morgen eller i overimorgen? Regner med det og håper, for ja, det er mye bedre med en gang hun har dratt. :D
Haha, det kan godt hende! Håper hun forsvinner hos deg i morgen. Gleder meg til å dra på jobb i morgen. Dagene går så mye raskere i hverdagen.

TR holder på å pakke sammen her også. Sikkert siste dagen i mrg :) Så bærer det hjem fra påskeferie på onsdag, så da er jeg også veldig klar for ny prøverunde! ;) Håper så inderlig inderlig denne gangen... <3

TR har vært særdeles snill med meg denne gangen. Noen smerter på lørdag, og i går var d ingenting i bindet som tilsa at jeg hadde TR.... funderer på om jeg ikke har hatt EL denne perioden. Får håpe jeg får det denne gangen da ;-)

Så bra vi er flere som (snart) er over i prøveland. ;) Da er det bare å humpe seg frem til EL da.

Back
Topp