Mannehanne
Forelsket i forumet
Takk ;-) Ja, imorgen og blodprøve onsdag. Har litt blødning nå også, men det ser ikke friskt ut så jeg håper jo egentlig på sen festningsblødbing, men tror det er mensen som kommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det er festenlødning. Er det ikke normalt å ha litt småblødninger med progesteron større å (crinone osv)Takk ;-) Ja, imorgen og blodprøve onsdag. Har litt blødning nå også, men det ser ikke friskt ut så jeg håper jo egentlig på sen festningsblødbing, men tror det er mensen som kommer.
Jeg hadde litt blod med crinone syns jeg å huskeTakk for det! Må jo håpe litt til ja ;-) 3 år siden sist jeg tok Crinone mer enn 3 dager så jeg husker nok ikke helt, men kan ikke huske noen blødning sist utenom en liten festningsblødning.
Kan man velge det?Rugedag 10 og blendatest, bare å stålsette seg for neste runde :-( lurer på om jeg skal gå rett på ferskforsøk isteden for å ta ett frys i mellom.
[/quote]Jeg vet ikke, men vil høre om jeg kan
Quote="hero, post: 17337990, member: 15603"]Kan man velge det?
Takk for det! Må jo håpe litt til ja ;-) 3 år siden sist jeg tok Crinone mer enn 3 dager så jeg husker nok ikke helt, men kan ikke huske noen blødning sist utenom en liten festningsblødning.
Det var trist å høreNå har jeg fått mensen, så da er det slutt på håpet for denne gang. Er så glad vi har en flott datter, et barn til er bare bonus. Håper på å få en sjanse til, men så gir vi oss. Lykke til alle sammen!!
Nei, jeg vet ikke ennå. Hadde avbrutte forsøk i desember og februar og fikk dette forsøket helt under tvil, men så lenge det ble en innsetting nå, tror jeg vi vil få en mulighet til. Om det blir allerede mai/juni gjør vi det med en gang, ellers blir det etter ferien.Det var trist å hørehåper dere lykkes på neste forsøk. Vet su når du Evt kan komme i gang igjen?
Håper dere kommer igang før ferien daNei, jeg vet ikke ennå. Hadde avbrutte forsøk i desember og februar og fikk dette forsøket helt under tvil, men så lenge det ble en innsetting nå, tror jeg vi vil få en mulighet til. Om det blir allerede mai/juni gjør vi det med en gang, ellers blir det etter ferien.
Nei, jeg vet ikke ennå. Hadde avbrutte forsøk i desember og februar og fikk dette forsøket helt under tvil, men så lenge det ble en innsetting nå, tror jeg vi vil få en mulighet til. Om det blir allerede mai/juni gjør vi det med en gang, ellers blir det etter ferien.
Krysser fingrene for deg!!Testedag i morgen. Kjenner jeg er overnervøs.. har hatt en kjempe god magefølelse hele veien, men er litt usikker i dag. Begynte å spotte litt når jeg kom fra jobbdet er sikkert helt vanlig, men jeg ble litt satt ut
håper dette går veien for oss! Et lite hjertesukk fra meg..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Testedag i morgen. Kjenner jeg er overnervøs.. har hatt en kjempe god magefølelse hele veien, men er litt usikker i dag. Begynte å spotte litt når jeg kom fra jobbdet er sikkert helt vanlig, men jeg ble litt satt ut
håper dette går veien for oss! Et lite hjertesukk fra meg..
Jeg spottet to dager, mener det var dagen før test og dagen etter. Og jeg er gravidSå ikke bekymre deg over spotting for det er ganske normalt å få det når mensen skulle ha kommet
![]()
Takk for gode ord!! Tok test i går og den var blenda hvit. Er veldig spent på morgendagens test