**IKM uke 19**

Får plutselig ikke sitert, for nå har appen begynt å klikke igjen. Men har hatt el på dag 12, 14,16 log 18 men vanlig er 14 og 16 .

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror den har vært, eller er i dag. Er veldig i tvil.

Du får se an tempen i morgen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er det bare å legge inn masse aksjer da:) vi skal vel ta januar med storm alle sammen,så da er det bare å kjøre på:p
Ja vi skal ta januar med storm:D. Får prøve å legge inn noen aksjer når mini har lagt seg om halvannen time:) om han orker etterpå da. Ligger som et slagt på sofaen.

Ja vi skal ta januar med storm:D. Får prøve å legge inn noen aksjer når mini har lagt seg om halvannen time:) om han orker etterpå da. Ligger som et slagt på sofaen.

Januar here we come!!!!

Da har vi hatt nok en langtur. 2300kcal forbrent i dag :-P gleder seg til lammelår og påskekos <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da har vi hatt nok en langtur. 2300kcal forbrent i dag :-P gleder seg til lammelår og påskekos <3

Skal si dere er gode! Nyt lammelår og påskekos ♥♥

Skal si dere er gode! Nyt lammelår og påskekos ♥♥

God påske <3 <3 ønsker deg en flott påskeaften :-)

God påske <3 <3 ønsker deg en flott påskeaften :-)

Takk i lige måde♥ Nå får vi snart besøk. Blir veldig koselig ♥

Ja den sjappisen jeg snakka om har ikke blitt noe av enda den heller. Mannen ligger rett ut på sofaen han også. Blei så mett at han ikke orker noe..hehe. mannfolk altså:p

Ja den sjappisen jeg snakka om har ikke blitt noe av enda den heller. Mannen ligger rett ut på sofaen han også. Blei så mett at han ikke orker noe..hehe. mannfolk altså:p
De er store i kjeften :p

Sier takk for meg og hopper over i ikm uke 18. El kom noen dager tidligere enn antatt så da blir det ikm lørdag eller søndag uke 18.
Lykke til alle dere fine damer. Håper vi sees i på terminforumet til januar:)

Sier takk for meg og hopper over i ikm uke 18. El kom noen dager tidligere enn antatt så da blir det ikm lørdag eller søndag uke 18.
Lykke til alle dere fine damer. Håper vi sees i på terminforumet til januar:)
Lykke til og god påske :-)

Ute å nyter dagen :)
Vært i Dim Cay å spist frokost med ei venninne og typen hennes :)
Koser oss i strålende vær :)
I tillegg fikk vi leilighet med verdens beste utsikt :)
Så nå venter vi på EL om ca en uke, så kan skatten lages :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Så deilig da:) kose dere masse masse:). Skal ikke klage på været her heller nå.deilig ute nå altså.

Ifølge EL testen var den positiv igår å idag. Men tempen har synket fra igår da. Så kanskje ikke kroppen får til å slippe noe egg:/

Jeg har vært SÅ øm i går kveld og i dag. Nesten som jeg tror at jeg er 1dpo i dag. Dersom jeg er det må jeg flytte tilbake i ikm uke 18 igjen :P Jeg temper jo.. Har ikke tatt eggløsningstester denne pp, siden jeg alldri pleier å ha eggløsning på dag17. Igår var jeg på dag14. Drakk litt vin i går, og fikk høy dpo temp i dag. Så usikker på om det er pga vinen eller dpo :) Tok også en eggløsningstest som var nesten positiv. Så kanskje den var pos igår? Eller blir pos i morgen. Får bare vente å se :)

Back
Topp