Vi som temper(Ny)

Her sitter jeg på hytten, med svært lite nettdekning.
Fikk positiv EL-test onsdag, og fikk lagt inn aksjer på torsdag, til tross for hytte full av familie.

Tempen steg litt i dag, men trodde den skulle stige mer...
Hva tror dere, 1 DPO i dag?

Sent from my iPhone using BV Forum
Vanskelig å si enda, men jeg tipper du er 1 dpo i dag :) Så bra dere fikk sneket inn litt aksjer likevel;)

Lav enda.

Lite aktuelt med aksjer før i morgen kveld.

Vi får nå bare vente og se...

fra app

Asj. Tempen idag er bare teit. Var lammingsvakt i natt, og ble værende med en sau fra kl 03 - 06.20 før jeg kom meg i seng igjen. Så har sovet ca 1 time etter kl var 03. Så tempen var kjempelav. Hadde egentlig trodd den var høy, men mulig det at jeg frøys veldig i natt og etter jeg la meg igjen var grunnen.

Etter ei slik natt teller ikke tempen

fra app

Synes jeg ikke høy temp i forhold til i går. Derfor lurer jeg på om jeg er dpo. Men tappen sier noe annet.
Hvor lenge er tappen høy ,åpen ved el? Noen som vet? Jeg husker ikke for jeg er så dårlig på å skrive det ned

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Het flytta ff el en dag fram plutselig. Noen som greier å forklare hvorfor? Den pos el testen tar den ikke hensyn til, jeg kan fjerne den uten at det gjør en forskjell

Het flytta ff el en dag fram plutselig. Noen som greier å forklare hvorfor? Den pos el testen tar den ikke hensyn til, jeg kan fjerne den uten at det gjør en forskjell

Ta bort fet fruktbare sekret du har lagt inn på den siste dagen der. Da blir den satt sånn den var.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Hva skal jeg føre opp når sekret er blanding mellom creamy og Elslim ?

Hva skal jeg føre opp når sekret er blanding mellom creamy og Elslim ?

Jeg syntes også det er litt vanskelig å vite hva jeg skal velge, for jeg har som oftest en blanding. Hittil har jeg pleid å føre cm opp som eggwhite hvis det er noe EL-slim blandet i det som er creamy.

Jeg er faktisk 3 DPO i dag, så er kommet lenger enn jeg først trodde :D

Ja den er litt vrien den. Men tror jeg går for creamy, er ikke så mye slim , tror det tørker inn.

Ja den er litt vrien den. Men tror jeg går for creamy, er ikke så mye slim , tror det tørker inn.

Tror du El er forbi? Da kan det jo hende det bare er rester fra før EL.

Tror du El er forbi? Da kan det jo hende det bare er rester fra før EL.

Ja tror det, for de siste to dagene har jeg hatt mye el slim. Nå er slimet lite og blandet med creamy. Tempen er steget. Jeg er sur og grinete. El har nok vært ja. Føler det på meg. Litt synd for har ikke fått lagt inn nok aksjer, så om det skal klaffe så er det bare flaks.

Har vært litt slurvete med testingrn den siste uka :O

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Ja tror det, for de siste to dagene har jeg hatt mye el slim. Nå er slimet lite og blandet med creamy. Tempen er steget. Jeg er sur og grinete. El har nok vært ja. Føler det på meg. Litt synd for har ikke fått lagt inn nok aksjer, så om det skal klaffe så er det bare flaks.

Når jeg ser på grafen din, ser det kanskje ut som om EL var i går, ja. Dumt med disse manglende aksjene da, men husk at sædcellene kan overleve i mange dager. Jeg skal håpe for deg!

Når jeg ser på grafen din, ser det kanskje ut som om EL var i går, ja. Dumt med disse manglende aksjene da, men husk at sædcellene kan overleve i mange dager. Jeg skal håpe for deg!

Ja vi får håpe det. Da mini ble til rakk vi bare den ene gangen. Men det var morgenen på el dagen. Krysser fingre.

I går hadde jeg så god følelse på at vi får det til . I dag så har håpet sunket betraktelig

Lav enda.

Lite aktuelt med aksjer før i morgen kveld.

Vi får nå bare vente og se...

fra app
æsj. Jeg håpet du skulle være dpo nå.

Ja vi får håpe det. Da mini ble til rakk vi bare den ene gangen. Men det var morgenen på el dagen. Krysser fingre.

I går hadde jeg så god følelse på at vi får det til . I dag så har håpet sunket betraktelig

Ser ut som du er 1 dpo ja :D Hurra.

Back
Topp