Briller

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Noen som bruker briller/linser? Bruker dere fast eller ved behov?

Jeg tror jeg må få meg en synstest, mistenker jeg er nærsynt :cool:

Mannen bruker linser. ;) jeg ville ringt en optiker å hørt. Tar ikke de synstester da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker linser hele tiden. Ser minimalt uten :-)
Ville tatt en synstest for å sjekke. Myser du med øynene eller har du mye skallebank?

Jeg har briller. Skal egentlig bruke de hele tiden, er litt sjeløyd og en smule nærsynt. Plages mye med migrene og hodepine ettersom jeg ikke bruker de. Har de på når jeg leser og strikker og slikt.
Har brukt linser og, men etter at legen måtte innpå øyet og fjerne den ene har jeg ikke brukt det :p ingen skal pille i mine øyner :p

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Bruker linser, er nærsynt, 4. ett eller annet. Jeg bruker døgnlinser, helt genialt, slipper å ta av og på hver morgen og kveld. Gå og ta en synstest, ikke bra å myse sånn hele tiden, får vondt i hodet av det.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg burde bruke brillene mine mer! Skal helst bruke de på jobb, foran tv/pc og lesing. klarer meg uten også.. men kjenner på hodet og nakken at jeg bør være flinkere

Skal ta synstest altså :)

Myser vel ikke så mye, men har litt mer vondt i hodet.

Jeg bruka briller da jeg var lita. Hatet det. Så mest lyst på linser om jeg trenger hjelpemiddel.

Døgn linser hørtes jo genialt ut :)

Skal ta synstest altså :)

Myser vel ikke så mye, men har litt mer vondt i hodet.

Jeg bruka briller da jeg var lita. Hatet det. Så mest lyst på linser om jeg trenger hjelpemiddel.

Døgn linser hørtes jo genialt ut :)
Døgnlinser er bra, skifter en gang i mnd. Ingen ubehag i det hele tatt. Jeg har brukt alle linser som er ( til og med med blå farge, det var fiiint ) og de beste er uten tvil døgnlinsene.

Jeg bruker linser, brukt det 7 år eller noe.. Har mnd linser. Så bruker de en mnd før jeg skifter. Tar de ut innimellom på kvelden å bruker briller en dag eller noe bare for å få litt forandring. Prøvd både dagslinser, ukeslinser og mnd. Sikkert litt latskap av meg å bruke mnd, men syns det er såå kjekt å slippe å ta ut/inn hver dag :p

Døgnlinser er bra, skifter en gang i mnd. Ingen ubehag i det hele tatt. Jeg har brukt alle linser som er ( til og med med blå farge, det var fiiint ) og de beste er uten tvil døgnlinsene.

Jeg bruker linser, brukt det 7 år eller noe.. Har mnd linser. Så bruker de en mnd før jeg skifter. Tar de ut innimellom på kvelden å bruker briller en dag eller noe bare for å få litt forandring. Prøvd både dagslinser, ukeslinser og mnd. Sikkert litt latskap av meg å bruke mnd, men syns det er såå kjekt å slippe å ta ut/inn hver dag :p

Hørtes genialt ut med mnd linser :D

Linser her, må bruke har -5,75 ;)

Har også døgnlinser. Bestiller fra sverige og betaler 400 og noe for 3 mnd. Ganske billig.. glemmer å bytte linser og går fort med de ett par mnd.. men veldig fornøyd :-) Glemmer at jeg ser dårlig :-) minus 3 her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har også døgnlinser. Bestiller fra sverige og betaler 400 og noe for 3 mnd. Ganske billig.. glemmer å bytte linser og går fort med de ett par mnd.. men veldig fornøyd :-) Glemmer at jeg ser dårlig :-) minus 3 her.

Hvor bestiller du fra? Koster 450 pr mnd hos optiker og hos lenseway.

Hvor bestiller du fra? Koster 450 pr mnd hos optiker og hos lenseway.
Tror jeg bestiller for det meste på shopping4net.no men de har endret litt på nettbutikken så vet ikke helt hvordan det er å bestille der nå..leeeenge siden jeg bestilte for hamstra sist gang :-)

Jeg har både briller og linser. Bruker linsene mest :) Har dagslinser som jeg kaster før jeg legger meg og da kommer brillene på. Har -6 på begge øynene, så ser ingenting uten :p

Jeg har både briller og linser. Bruker linsene mest :) Har dagslinser som jeg kaster før jeg legger meg og da kommer brillene på. Har -6 på begge øynene, så ser ingenting uten :p

Minus, er du langsynt eller nærsynt da?

Jeg betaler 219 for mine linser, å får de i posten automatisk hver mnd :) Dette er gjennom interoptik sin linseavtale :)

Linser her også, bruker dagslinser og er fornøyd med det :-) tror jeg skal få tak i noen ukeslinser eller månedslinser til i sommer, det er ikke så lett å få satt i linser på festival.. :P

Back
Topp