Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Døgnlinser er bra, skifter en gang i mnd. Ingen ubehag i det hele tatt. Jeg har brukt alle linser som er ( til og med med blå farge, det var fiiint ) og de beste er uten tvil døgnlinsene.Skal ta synstest altså![]()
Myser vel ikke så mye, men har litt mer vondt i hodet.
Jeg bruka briller da jeg var lita. Hatet det. Så mest lyst på linser om jeg trenger hjelpemiddel.
Døgn linser hørtes jo genialt ut![]()
Døgnlinser er bra, skifter en gang i mnd. Ingen ubehag i det hele tatt. Jeg har brukt alle linser som er ( til og med med blå farge, det var fiiint ) og de beste er uten tvil døgnlinsene.
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg bruker linser, brukt det 7 år eller noe.. Har mnd linser. Så bruker de en mnd før jeg skifter. Tar de ut innimellom på kvelden å bruker briller en dag eller noe bare for å få litt forandring. Prøvd både dagslinser, ukeslinser og mnd. Sikkert litt latskap av meg å bruke mnd, men syns det er såå kjekt å slippe å ta ut/inn hver dag![]()
Hvor bestiller du fra? Koster 450 pr mnd hos optiker og hos lenseway.Har også døgnlinser. Bestiller fra sverige og betaler 400 og noe for 3 mnd. Ganske billig.. glemmer å bytte linser og går fort med de ett par mnd.. men veldig fornøydGlemmer at jeg ser dårlig
minus 3 her.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tror jeg bestiller for det meste på shopping4net.no men de har endret litt på nettbutikken så vet ikke helt hvordan det er å bestille der nå..leeeenge siden jeg bestilte for hamstra sist gangHvor bestiller du fra? Koster 450 pr mnd hos optiker og hos lenseway.
Jeg har både briller og linser. Bruker linsene mestHar dagslinser som jeg kaster før jeg legger meg og da kommer brillene på. Har -6 på begge øynene, så ser ingenting uten
Sent from my iPhone using BV Forum
Minus er nærsyntMinus, er du langsynt eller nærsynt da?
Minus er nærsynt
Sent from my iPhone using BV Forum