Testene våre

Tusen Takk <3 har ikke ikm før lørdag/søndag da så kansje jeg skal være tålmodig og se om ikke tr kommer og kjøpe test på mandag om hun ikke har kommet da :/ jeg burde værtfall ha brukt opp min dose med uflaks med kjemiske gravidieter og spontaaborter nå !!! :)) men den var nesten like svak som den jeg tok på mandag i dag så jeg vet ikke hva jeg skal tro ! :/ enten var urinen min utrolig utvannet i dag ellers hadde den på tirsdag mye mer rosa fargestoff i seg ellers har dette nok vært en kjemisk eller falsk strek! ... Men jeg Håper :) så lenge tr ikke dukker opp har jeg håp :D

Trist å høre at du har hatt så mangen kjemiske graviditeter og sa :(
Men denne gangen SKAL det nok gå bra :) Krysser iallefall fingrene for deg og håper at streken blir sterkere om noen dager!! Du har virkelig fortjent en liten spire nå :Heartred

Endelig fikk jeg og en sånn test :D

IMAG1089_1.jpg

Det må være noe gærent med meg...
Neida det er ikke det :) Cbd er jo ikke en fasit, men en indikator på hvor langt man kan være basert på gjennomsnittlig hcg nivåer.
For å få det gjennomsnittet må jo noen ligge over og noen under, og kanskje du ligger rett under. Men det aller viktigste er jo ønkingen. Og den er jo der hos deg :)
Sikker på du hadde fått 3+ om du hadde tatt test idag :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Neida det er ikke det :) Cbd er jo ikke en fasit, men en indikator på hvor langt man kan være basert på gjennomsnittlig hcg nivåer.
For å få det gjennomsnittet må jo noen ligge over og noen under, og kanskje du ligger rett under. Men det aller viktigste er jo ønkingen. Og den er jo der hos deg :)
Sikker på du hadde fått 3+ om du hadde tatt test idag :)

Takk for at du skrev det <3 Tror jeg har min værste Hormonelle dag noensinne og ble fryktelig usikker igjen nå :p Men det hjalp virkelig, for du har jo helt rett :) Det er en grunn til det heter ukeindikator og. Og HCG går oppover, det er det aller viktigste! Nå skal alle spirene våre sitte fast frem til desember :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Takk for at du skrev det <3 Tror jeg har min værste Hormonelle dag noensinne og ble fryktelig usikker igjen nå :p Men det hjalp virkelig, for du har jo helt rett :) Det er en grunn til det heter ukeindikator og. Og HCG går oppover, det er det aller viktigste! Nå skal alle spirene våre sitte fast frem til desember :)

❤️ Desember 2014 ❤️

♡♡♡

Det må være noe gærent med meg...
Det er overhode ikke noe som er galt med deg! :) Folk har forskjellig med hcg, jeg fikk jo positiv test tidlig så hcg har sikkert steget fort med meg :) Og som du sa så brukte testen din veldig lang tid på å finne ukene, så du var nok helt på grensen :)

Herlig!! :) :)

Og mio, egoistiske meg glemte jo å skrive hvor fin testen din var :D Nå kan du slappe litt mer av :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Takk :) Slapper jo ikke helt av før jeg har vært på ul :) Og synes også det er veldig kritisk i det hjertet skal begynne å slå.. skummelt om det ikke vil begynne... :(

Twinkle:

Ikke bli fornærmet eller noe nå, prøver bare finne ut av noe. Har bladd litt tilbake i denne tråden og se her:

Dette er mine tester 27 mars
1397219533543.jpg

Dette er mine tester 29mars
1397219497351.jpg

Mens dette er din test 30 mars
1397219568019.jpg

Jeg var på IKM uke 13, og du var på IKM uke 14. Likevel er du lenger på vei enn meg og har termin før meg. Er du sikker på at du ikke har regnet noe feil? At det et derfor du fikk 2-3 når du trudde du skulle få 3+?
Jeg fikk mine første positive tester 24 mars, og positiv cbd 26 mars.

Twinkle:

Ikke bli fornærmet eller noe nå, prøver bare finne ut av noe. Har bladd litt tilbake i denne tråden og se her:

Dette er mine tester 27 mars
Vis vedlegget 57092

Dette er mine tester 29mars
Vis vedlegget 57091

Mens dette er din test 30 mars
Vis vedlegget 57093

Jeg var på IKM uke 13, og du var på IKM uke 14. Likevel er du lenger på vei enn meg og har termin før meg. Er du sikker på at du ikke har regnet noe feil? At det et derfor du fikk 2-3 når du trudde du skulle få 3+?
Jeg fikk mine første positive tester 24 mars, og positiv cbd 26 mars.

Det er som jeg har fundert på og skrivd før:

Jeg hadde eggløsning 18 mars, det er jeg 100% sikker på, men 21 mars hadde jeg skikkelig festesmerter av noe slag. Vi hadde ikke sex etter 20 mars, overhode :p Den testen 30 var mye svakere enn jeg fikk 29, men 1 april igjen var den kjempe sterk. Jeg fikk første positive med synlig strek 28 mars.

Så se litt på datoene og tenk med meg :) Hvis det festet seg 21 er jo det 3 uker siden i dag, riktig?

❤️ Desember 2014 ❤️

Og jeg bare trykka inn syklusen min og fikk opp dette på appen. Det stod på babyverden og når jeg tok på gravid og ikke som prøver

❤️ Desember 2014 ❤️

Nå blir det spam men det blåser jeg i. Jeg regnet meg først frem til 12 desember jeg skjønner du. Men det var visst feil ifølge min venninne. Som regnet ut og mente hun kom frem til 9 og siden alle appene og gjorde det så tenkte jeg at KANSKJE det er riktig. Men tro meg, det har vært i bakhodet mitt hele tiden

❤️ Desember 2014 ❤️

Det er som jeg har fundert på og skrivd før:

Jeg hadde eggløsning 18 mars, det er jeg 100% sikker på, men 21 mars hadde jeg skikkelig festesmerter av noe slag. Vi hadde ikke sex etter 20 mars, overhode :p Den testen 30 var mye svakere enn jeg fikk 29, men 1 april igjen var den kjempe sterk. Jeg fikk første positive med synlig strek 28 mars.

Så se litt på datoene og tenk med meg :) Hvis det festet seg 21 er jo det 3 uker siden i dag, riktig?

❤️ Desember 2014 ❤️

Ikke meningen å blande meg, men fester ikke egget seg ca en uke etter befruktning? Jeg fikk beskjed om det når jeg snakte med legen min forrige gang for jeg sa at jeg var sikker på at jeg hadde festesmerter den dagen babyen faktisk i ettertidsett ble laget..

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Ikke meningen å blande meg, men fester ikke egget seg ca en uke etter befruktning? Jeg fikk beskjed om det når jeg snakte med legen min forrige gang for jeg sa at jeg var sikker på at jeg hadde festesmerter den dagen babyen faktisk i ettertidsett ble laget..

Hvorfor skal man regne at spira er to uker fra eggløsning da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg rota rundt i felles skravletråd og fant enda en test fra 30/3

ImageUploadedByBV Forum1397226522.548633.jpg

❤️ Desember 2014 ❤️

Men vertfall, hvis det mot formodning ikke skulle være festesmerter og feks eggløsning eller noe annet så stemmer jo den der testen din! Det viktigste er jo at du er jo gravid og at alt er i orden, de der testene kan jo gjøre alle gal :) så enten produserer du hcg litt senere, eller du ble gravid noen dager senere :)

Hvorfor skal man regne at spira er to uker fra eggløsning da?

❤️ Desember 2014 ❤️

Spiren begynner vel å dele seg på veien trodde nå jeg :)

Nei, jeg vet ikke. Jeg gjorde som appen sa da jeg aldri født barn før :) Så gjerne finn ut hvor langt jeg er på vei. Men mio90 fikk positiv test dager etter meg og fikk fortsatt 3+ før så de testene gidder jeg ikke bekymre meg over :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp