Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange tester har du egentlig?Lurer på om jeg skulle vært på rehab eller noeEr jo helt avhengig.
Dagens tester
Vis vedlegget 56715
Vis vedlegget 56716
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Mange!!Hvor mange tester har du egentlig?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Skulle ønske jeg og hadde mangeMange!!
Taster på appen![]()
Håper og bli med i denne gruppa .. Dette er gårsdagens test( på utvannet ettermiddags urin
) , lenge leve tålmodighet
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

GratulererHåper og bli med i denne gruppa .. Dette er gårsdagens test( på utvannet ettermiddags urin
) , lenge leve tålmodighet
Hehe nei tar en digital neste onsdagGratulererIkke testa idag? (Som testomanen jeg er ville det vært den største selvfølge)
Taster på appen![]()
Hehe nei tar en digital neste onsdag
11 DPO
<3
Eg er så glad, så glad!
antagligvis ikkeKlarer du å vente så lenge?
Bøyer meg i støvet!! =)
Men testen din såg ganske positiv utGratulerer!!
det var jo noen utrolig nydelige tester daLurer på om jeg skulle vært på rehab eller noeEr jo helt avhengig.
Dagens tester
Vis vedlegget 56715
Vis vedlegget 56716
Taster på appen![]()
antagligvis ikkedobbler ikke hcg seg annenhver dag da? 2 dager siden jeg har testet i morgen (A) haha uff jeg prøver å sette tolmodigheten min på prøve
![]()
mye mulig jeg kjøper meg en test når apoteket åpnerDet stemmer!! Test i morgen...!!??Jeg testet hver dag så du er nå uansett flinkere enn meg
![]()
![]()
mye mulig jeg kjøper meg en test når apoteket åpnerhaddee antagligvis jeg også gjort om jeg hadde liggende hehehe
Prøver å holde meg i kinnet, kan jo fort bli en dyrt hehe
![]()
Den var svakere idag, :/ tok en nå netopp..Det blir fort dyrt vist en skal kjøpe på apotek eller butikk jaSkjønner godt at du vil holde deg i skinnet!! =) Men jeg tror nok du er gravid da
![]()
Den var svakere idag, :/ tok en nå netopp..
Tusen Takk <3 har ikke ikm før lørdag/søndag da så kansje jeg skal være tålmodig og se om ikke tr kommer og kjøpe test på mandag om hun ikke har kommet da :/ jeg burde værtfall ha brukt opp min dose med uflaks med kjemiske gravidieter og spontaaborter nå !!!Så lenge det kommer strek opp så er du nok gravidDet tar litt tid for at hcg stiger =) Ta en ny en i morgen eller om noen dager vist du klarer å vente!! Vist du bestiller på billigtester.no så får du testene i posten i løpet av 1-2 virkedager. Kan bli litt dyrt å kjøpe på apoteket i lengden.
Uansett lykke tilJeg har troen på deg <3