Testene våre

Håper og bli med i denne gruppa .. Dette er gårsdagens test :) ( på utvannet ettermiddags urin :p) , lenge leve tålmodighet

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1397063264364.jpg
    1397063264364.jpg
    25,9 KB · Visninger: 71
Håper og bli med i denne gruppa .. Dette er gårsdagens test :) ( på utvannet ettermiddags urin :p) , lenge leve tålmodighet

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Gratulerer :) Ikke testa idag? (Som testomanen jeg er ville det vært den største selvfølge) :p

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Klarer du å vente så lenge? :eek:
Bøyer meg i støvet!! =)
Men testen din såg ganske positiv ut :D Gratulerer!!
antagligvis ikke :p dobbler ikke hcg seg annenhver dag da? 2 dager siden jeg har testet i morgen (A) haha uff jeg prøver å sette tolmodigheten min på prøve ;)

antagligvis ikke :p dobbler ikke hcg seg annenhver dag da? 2 dager siden jeg har testet i morgen (A) haha uff jeg prøver å sette tolmodigheten min på prøve ;)

Det stemmer!! Test i morgen...!!?? :D Jeg testet hver dag så du er nå uansett flinkere enn meg :P :P

Det stemmer!! Test i morgen...!!?? :D Jeg testet hver dag så du er nå uansett flinkere enn meg :p :p
mye mulig jeg kjøper meg en test når apoteket åpner ;) haddee antagligvis jeg også gjort om jeg hadde liggende hehehe :P Prøver å holde meg i kinnet, kan jo fort bli en dyrt hehe ;)

mye mulig jeg kjøper meg en test når apoteket åpner ;) haddee antagligvis jeg også gjort om jeg hadde liggende hehehe :p Prøver å holde meg i kinnet, kan jo fort bli en dyrt hehe ;)

Det blir fort dyrt vist en skal kjøpe på apotek eller butikk ja ;) Skjønner godt at du vil holde deg i skinnet!! =) Men jeg tror nok du er gravid da :P:P

Den var svakere idag, :/ tok en nå netopp..

Så lenge det kommer strek opp så er du nok gravid :) Det tar litt tid for at hcg stiger =) Ta en ny en i morgen eller om noen dager vist du klarer å vente!! Vist du bestiller på billigtester.no så får du testene i posten i løpet av 1-2 virkedager. Kan bli litt dyrt å kjøpe på apoteket i lengden.
Uansett lykke til :D Jeg har troen på deg <3

Så lenge det kommer strek opp så er du nok gravid :) Det tar litt tid for at hcg stiger =) Ta en ny en i morgen eller om noen dager vist du klarer å vente!! Vist du bestiller på billigtester.no så får du testene i posten i løpet av 1-2 virkedager. Kan bli litt dyrt å kjøpe på apoteket i lengden.
Uansett lykke til :D Jeg har troen på deg <3
Tusen Takk <3 har ikke ikm før lørdag/søndag da så kansje jeg skal være tålmodig og se om ikke tr kommer og kjøpe test på mandag om hun ikke har kommet da :/ jeg burde værtfall ha brukt opp min dose med uflaks med kjemiske gravidieter og spontaaborter nå !!! :)) men den var nesten like svak som den jeg tok på mandag i dag så jeg vet ikke hva jeg skal tro ! :/ enten var urinen min utrolig utvannet i dag ellers hadde den på tirsdag mye mer rosa fargestoff i seg ellers har dette nok vært en kjemisk eller falsk strek! ... Men jeg Håper :) så lenge tr ikke dukker opp har jeg håp :D

Back
Topp