Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var ikke igår, vi må finne en datoVar det i går? Ellers er jeg med![]()
Kan dere på en hverdag? KveldstidNei var ikke igår, vi må finne en dato
Hva med søndag 13 april?
Jeg kan ikke, men det høres hyggelig ut. Hva gjør dere på slike treff? Bare skravlings? :-D
Hero, hvordan gikk det forresten i dag?? Har tenkt på deg.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Operasjonen gikk bra. Men var sinnsykt dårlig etterpå. Lå 4 timer på overvåkning før jeg ble henta. Kjørte hjem å begynte å blø å var sinnsykt dårlig så mannen min måtte kjøre meg tilbake til sykehuset hvor jeg ble innlagt med intravenøst væske, glucose og medisiner for å stoppe blødningen. Følte meg mye bedre idag å fikk komme hjem heldigvis. Kirurgen rekvirerte sorbetis og hvile
Blir bedre å bedre for hver dag, men kjenner selskalpssyken tar overhånd. Kjeder meg masse hjemme. Kunne ønske jeg kjente noen som bodde i nærheten. Dessuten fikk jeg en veldig trist beskjed at hun eneste jeg kjenner i nærområdet skal flytte inn til Oslo igjen :,( supertrist selv om det ikke er så langt unna da . Håper på graviditet fort å at jeg kan bli kjent med noen gjennom barselsgruppe. Ulempen med å gå hjemme er at man får så mye tid til å tenkeHuff, hørtes ikke morro ut. Godt du ble bedre. Er du fortsatt bra?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Blir bedre å bedre for hver dag, men kjenner selskalpssyken tar overhånd. Kjeder meg masse hjemme. Kunne ønske jeg kjente noen som bodde i nærheten. Dessuten fikk jeg en veldig trist beskjed at hun eneste jeg kjenner i nærområdet skal flytte inn til Oslo igjen :,( supertrist selv om det ikke er så langt unna da . Håper på graviditet fort å at jeg kan bli kjent med noen gjennom barselsgruppe. Ulempen med å gå hjemme er at man får så mye tid til å tenke