Treff i Lillestrøm

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som blir med? Går tog og stopper midt i sentrum

Jeg er med :)

Var det i går? Ellers er jeg med:)

Jeg kan alle helger bortsett fra 5. Og 20. April:)

Jeg trener på hverdagene etter jobb, så jeg kan ikke da. Men dere må jo bare finne på noe likevel da:) Jeg er back in business på treningsregimet mitt:)

Kan alle dager, så lenge jeg ikke er offshore ;)

Hva med søndag 13 april?

Tror jeg kan:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da blir jeg med en annen gang :) Reiser 11 og tilbake 26. Men første helgen er hellig for da er jeg så sliten at jeg bare sover :)

Vi kan jo prøve en annen helg da? Sleng ut noen datoer da folkens:)

Søndag 4. Mai?

Jeg kan helga 3-4 mai og 10 -11 holdt på å skrive 17 mail helgen, men da vel feste av oss opptatt med noe ;)

Så søndag 4 mai passer kjempe fint :)

Jeg kan ikke, men det høres hyggelig ut. Hva gjør dere på slike treff? Bare skravlings? :-D

Hero, hvordan gikk det forresten i dag?? Har tenkt på deg.

Operasjonen gikk bra. Men var sinnsykt dårlig etterpå. Lå 4 timer på overvåkning før jeg ble henta. Kjørte hjem å begynte å blø å var sinnsykt dårlig så mannen min måtte kjøre meg tilbake til sykehuset hvor jeg ble innlagt med intravenøst væske, glucose og medisiner for å stoppe blødningen. Følte meg mye bedre idag å fikk komme hjem heldigvis. Kirurgen rekvirerte sorbetis og hvile

Operasjonen gikk bra. Men var sinnsykt dårlig etterpå. Lå 4 timer på overvåkning før jeg ble henta. Kjørte hjem å begynte å blø å var sinnsykt dårlig så mannen min måtte kjøre meg tilbake til sykehuset hvor jeg ble innlagt med intravenøst væske, glucose og medisiner for å stoppe blødningen. Følte meg mye bedre idag å fikk komme hjem heldigvis. Kirurgen rekvirerte sorbetis og hvile

Huff, hørtes ikke morro ut. Godt du ble bedre. Er du fortsatt bra? :-)

Huff, hørtes ikke morro ut. Godt du ble bedre. Er du fortsatt bra? :)

Blir bedre å bedre for hver dag, men kjenner selskalpssyken tar overhånd. Kjeder meg masse hjemme. Kunne ønske jeg kjente noen som bodde i nærheten. Dessuten fikk jeg en veldig trist beskjed at hun eneste jeg kjenner i nærområdet skal flytte inn til Oslo igjen :,( supertrist selv om det ikke er så langt unna da . Håper på graviditet fort å at jeg kan bli kjent med noen gjennom barselsgruppe. Ulempen med å gå hjemme er at man får så mye tid til å tenke

Blir bedre å bedre for hver dag, men kjenner selskalpssyken tar overhånd. Kjeder meg masse hjemme. Kunne ønske jeg kjente noen som bodde i nærheten. Dessuten fikk jeg en veldig trist beskjed at hun eneste jeg kjenner i nærområdet skal flytte inn til Oslo igjen :,( supertrist selv om det ikke er så langt unna da . Håper på graviditet fort å at jeg kan bli kjent med noen gjennom barselsgruppe. Ulempen med å gå hjemme er at man får så mye tid til å tenke

Godt du er på bedringens vei iallefall. Og skjønner godt det er kjipt at hun flytter, selv om det "bare" er til oslo. Dere får avtale å treffes jevlig ;-)

Back
Topp