Mars/april

Jeg må sette inn dren i morra og blir liggende på sykehuset EN uke med det i magen.. Sliter etter én natt.. Jeg håper lille frø klamrer seg fast for dette har vært en humpete tur!

Sent from my iPhone using BV Forum
Fortsetter å krysse alt for deg!:) God bedring!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg må sette inn dren i morra og blir liggende på sykehuset EN uke med det i magen.. Sliter etter én natt.. Jeg håper lille frø klamrer seg fast for dette har vært en humpete tur!

Huff! Håper det ordner seg snart!! Stor klem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du har vært skikkelig uheldig. Håper at det går rett vei nå. Og at spiren sitter :)

Huff a meg, lille89 - det var utrolig leit å høre! Bra de tar dette på alvor nå, og at du blir innlagt med dren - da blir det etterhvert bedre. Jeg krysser alt jeg har for spiren din - og husk å tenke positive tanker om spiren nå, selv om det er vanskelig. Se for deg selv gå trilleturer, og alle slike koselige settinger som venter der fremme i tid. Man frem de fine bildene, og gode følelsene inni hodet ditt - det kan iallfall ikke skade. Masse god bedring. Klem.

qesy4u5a.jpg

Håper den sitter:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hurraaa!!! HORNMUSIKK OG HØYE KNELØFT

Oi oi, så flott test:-) gratulerer!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fantastisk! :) Gleder meg til å starte på neste forsøk! :)

Gratulerer så mye! ! Satt egglønsingsprøyten kl 22 i går. Uttak kl 10 i morgen. Håper flere har vokst seg store!

Jeg har uttak i morgen, men jeg har veldig lite bivirkninger denne gangen. Bare litt ømme brystvorter.Jeg fikk vite på ul på fredag at jeg bare hadde 3-4 egg. Jeg skulle fortsette å ta menopur sprøyter, men denne gangen fikk jeg en glasshette jeg skulle knekke av og innholdet skulle jeg sprøyte oppi en beholder. Redd apoteket har gitt meg feil? Noen som har vært borte i dette? Mest engstelig siden jeg har så lite bivirkninger, ingen murring eller oppblåsthet :S

Jeg gikk på menopur og der var det en liten flaske med pulver, også fulgte det med 2 sprøyter med væske som skulle sprøytes inn i den lille flasken. Står det menopur på etiketten da?

Jeg gikk på menopur og der var det en liten flaske med pulver, også fulgte det med 2 sprøyter med væske som skulle sprøytes inn i den lille flasken. Står det menopur på etiketten da?

Ja, det står menopur utenpå.. får bare satse på at det er riktig.

Gratulerer med positiv test ØnskerSpireNÅ!! Og lykke til dere som skal ha uttak i morgen!
Angående Menopur så måtte jeg også blande denne selv, slik som dere beskriver - så det er nok i orden.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! ! Satt egglønsingsprøyten kl 22 i går. Uttak kl 10 i morgen. Håper flere har vokst seg store!

Jeg har uttak i morgen, men jeg har veldig lite bivirkninger denne gangen. Bare litt ømme brystvorter.Jeg fikk vite på ul på fredag at jeg bare hadde 3-4 egg. Jeg skulle fortsette å ta menopur sprøyter, men denne gangen fikk jeg en glasshette jeg skulle knekke av og innholdet skulle jeg sprøyte oppi en beholder. Redd apoteket har gitt meg feil? Noen som har vært borte i dette? Mest engstelig siden jeg har så lite bivirkninger, ingen murring eller oppblåsthet :S

Masse lykke til!!! Dette kommer til å gå kjempe bra!! Om to dager så er dere rugere begge to ;)

Jeg hadde tydeligvis gjort noe feil med den siste menopuren, så jeg har fatt alt for lite hormoner de siste dagene som medførte kun 1 egg ved uttak :( Jeg fikk også prednisolon.
Håper virkelig det ene egget klarer befruktningen.. Uff!!! Får høre utfallet i morgen mellom 9 og 11.

Back
Topp