Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange fine oppdateringer her inne nå! Så utrolig bra<3
Jeg ruger nå på 2 fine eggtestdag 19. April.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Åhhh gratulerer så mye, kjempefin nyhetHiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
lykkelig!! Ikke fortalt det til andre en sambo enda.. Tidlig UL i rett etter påske
er 4+5 i dag <3 HURRA
Håper på et lite knøtt etter snart 3 år's prøving <3
Så spennende!Åhhh gratulerer så mye, kjempefin nyhetVi er jo nesten helt likt vi nå da
Skal på ultralyd 28 april vi!
Gratulerer så mye!!Hiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
lykkelig!! Ikke fortalt det til andre en sambo enda.. Tidlig UL i rett etter påske
er 4+5 i dag <3 HURRA
Hiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
er 4+5 i dag <3 HURRA
Vi hadde innsett onsdag 19. så er vel 4+4 i dag da tror jeg, hvis jeg regner riktig.Så spennende!![]()
Jeg fikk beskjed om at jeg kunne bestille i kalender uke 17, så det blir rett over påska
da bikker jeg 7 uker
Så håper påska går fort! Hvor langt er du nå da glasmurf?
Det hadde vi også, uttak mandag 17Vi hadde innsett onsdag 19. så er vel 4+4 i dag da tror jeg, hvis jeg regner riktig.Blir greit å komme på ultralyd ja, tror det nok ikke før vi forhåpentligvis hører ett hjerte banke
![]()
Uff da! Håper du blir frisk snart, og at grunnen til alt dette er en liten en i magenJeg er innlagt på sykehuset igjen og idag målte de hcg i blodet som var 35 men han sa det var for tidlig å si
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hadde vi også, uttak mandag 17Nei, klarer ikke helt å tro det her eller.. Helt utrolig <3 Skal dere fortelle nyheten til noen før ultralyden? Å har du mye symptomer?
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Hvor lenge har du vært ruger da? alt over 25 er vel gravid? God bedring og nå får man håpe at hcg stiger flott fremoverJeg er innlagt på sykehuset igjen og idag målte de hcg i blodet som var 35 men han sa det var for tidlig å si
Gratulerer!Hiihi, har av en eller annen grunn fått for meg at det ikke er ekte lengere om jeg forteller det, men sambo mente det gikk helt fintså here it comes Vis vedlegget 56260Vis vedlegget 56261 tatt torsdag kveld(billigstrimlen) og fredag den digitale <3 kan ikke tro det! Første IVF!! Har en god følelse, så håper alt går kjempefint denne gangen, etter 2 kjemiske, og en SA i april i fjor
![]()
er 4+5 i dag <3 HURRA
Uff, overstimulering?Jeg er innlagt på sykehuset igjen og idag målte de hcg i blodet som var 35 men han sa det var for tidlig å si
Vi har fortalt om ivf til foreldrene våre, og noen venninner, men kun fortalt det til dere her inne hittilVi har vært veldig åpen om prosessen hele veien så nærmeste familie fikk vite det når vi testet på testdato. Sier det til mine nærmeste venninner over helgen nå siden jeg har testet positivt en gang tilvi forteller det til de som også hadde fått vite det om noe hadde gått galt!
Folk kommer til å merke det med en gang siden vi alltid er med på alt som skjer og jeg egentlig er full av energi, mens nå er jeg mye trøtt og syns det er deilig å være hjemme![]()