Skal jeg ut å kjøpe tråd og strikkepinner!!
tenkte å lage et babyteppe
Håper alle har en fin dag!! <3
<3lille spire, november 14 <3
Håper alle har en fin dag!! <3
<3lille spire, november 14 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy!jeg ble ferdig med et ullsett i dag så må ut å kjøpe noe nytt i morgen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg vil også begynne å strikke til den lille! :-( Men jeg har lovet meg selv å ikke starte på noen nye prosjekter før jeg er ferdig med en del av de jeg har liggende. Foreløpig holder jeg på med mariusgenser til typen, også broderer jeg julestrømpe til tantebarnet mitt.Og før jeg kan strikke til min egen må jeg strikke tanteteppe til det nyeste tantebarnet, som skal få det i dåpsgave.
Jeg har strikket Mariusgenser til typfn min jeg også. Han ble kjempeglad for den
Sent from my iPhone using BV Forum
Her ble jeg ferdig med en mariusdress til storesnupp for ikke så lengesiden... det var tøft å klippe i den, første gang jeg gjorde det.. Satt med hjertet i halsen hele tia
Med tanker på klipping har jeg nok blitt litt bortskjemt.. Mamma som har måttet gjøre det for meg. Kanskje jeg tør selv etterhvert men er så trygt med mamma siden hun er så flink
Veldig greit med mammaer som er gode på strikkingher er det også mamma som gjør di vanskelige tingene
![]()
Så gøy!jeg ble ferdig med et ullsett i dag så må ut å kjøpe noe nytt i morgen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app