Idag...

PrinsesseChristina

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Skal jeg ut å kjøpe tråd og strikkepinner!!:) tenkte å lage et babyteppe:)

Håper alle har en fin dag!! <3

<3lille spire, november 14 <3

Så gøy ! :D Gleder meg til jeg vet kjønn, da skal jeg kjøpe rundpinner og garn til teppe jeg også ! :D

Jeg holder på med kofte til kjæresten. Tar tid! XL må han ha og jeg er for trøtt til å strikke :P lyst å prøve litt etterpå da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Begynte på vognpose sist, nå skal jeg ikke starte på noe som helst før etter de magiske 12 :)

Jeg har fått meg symaskin! :) gleder meg til å teste :)

Så gøy!:) jeg ble ferdig med et ullsett i dag så må ut å kjøpe noe nytt i morgen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så gøy!:) jeg ble ferdig med et ullsett i dag så må ut å kjøpe noe nytt i morgen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Flinka! Såå kjekt å strikke!

Jeg vil også begynne å strikke til den lille! :-( Men jeg har lovet meg selv å ikke starte på noen nye prosjekter før jeg er ferdig med en del av de jeg har liggende. Foreløpig holder jeg på med mariusgenser til typen, også broderer jeg julestrømpe til tantebarnet mitt. :-) Og før jeg kan strikke til min egen må jeg strikke tanteteppe til det nyeste tantebarnet, som skal få det i dåpsgave.

Jeg vil også begynne å strikke til den lille! :-( Men jeg har lovet meg selv å ikke starte på noen nye prosjekter før jeg er ferdig med en del av de jeg har liggende. Foreløpig holder jeg på med mariusgenser til typen, også broderer jeg julestrømpe til tantebarnet mitt. :-) Og før jeg kan strikke til min egen må jeg strikke tanteteppe til det nyeste tantebarnet, som skal få det i dåpsgave.

Jeg har strikket Mariusgenser til typfn min jeg også. Han ble kjempeglad for den :)

Her ble jeg ferdig med en mariusdress til storesnupp for ikke så lengesiden... det var tøft å klippe i den, første gang jeg gjorde det.. Satt med hjertet i halsen hele tia

Jeg har strikket Mariusgenser til typfn min jeg også. Han ble kjempeglad for den :)

Mariusmønster er sååå fint! :-) Jeg har igjen en arm og montering.

Her ble jeg ferdig med en mariusdress til storesnupp for ikke så lengesiden... det var tøft å klippe i den, første gang jeg gjorde det.. Satt med hjertet i halsen hele tia

Det tror jeg på! Gruer meg skikkelig til å måtte klippe i genseren! :-P

Det gikk veldig fint altså, bare ekkelt mens jeg holdt på

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Med tanker på klipping har jeg nok blitt litt bortskjemt.. Mamma som har måttet gjøre det for meg. Kanskje jeg tør selv etterhvert men er så trygt med mamma siden hun er så flink

Med tanker på klipping har jeg nok blitt litt bortskjemt.. Mamma som har måttet gjøre det for meg. Kanskje jeg tør selv etterhvert men er så trygt med mamma siden hun er så flink

Veldig greit med mammaer som er gode på strikking :-) her er det også mamma som gjør di vanskelige tingene :-)

Jeg lurer på om jeg kanskje skal strikke et marius teppe til vogna. :)

Gleder meg til å se hva du finner på :D

Back
Topp