Prim i bhg

Helt greit! Synes alt med måte er en fin greie. Blir lett hysteri ut av lite

Mamma til storebror og lillesøster
<3

Prim synst eg e greit. I bhg til sønnen min serverer de syltetøy til lunsj (de får lunsj i bhg). Og mangen av barna har med seg nugatti, pizza osv til fruktmåltidet. Fikk helt sjokk når eg såg det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syntes folk skal få sende med det de selv ønsker til sine barn. Selv om mi ikke får nugatti, prim og syltetøy på skiva så bryr jeg meg lite om hva andre unger har på sin.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Prim er greit!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg syntes folk skal få sende med det de selv ønsker til sine barn. Selv om mi ikke får nugatti, prim og syltetøy på skiva så bryr jeg meg lite om hva andre unger har på sin.

Det eg mente med det va at det finnes verre ting å ta med seg i bhg enn prim. :) problemet eg merker med at noen får nugatti og noen ikke er at min sønn kunne godt tenkt seg nugatti til alle måltider, men får bare i helgene. Så han syns jo det e litt urettferdig selvfølgelig. Men verden er ikke rettferdig :)

Prim er greit! Syns brunost osv er greit og, alt med måte som det heter :p

Det eg mente med det va at det finnes verre ting å ta med seg i bhg enn prim. :) problemet eg merker med at noen får nugatti og noen ikke er at min sønn kunne godt tenkt seg nugatti til alle måltider, men får bare i helgene. Så han syns jo det e litt urettferdig selvfølgelig. Men verden er ikke rettferdig :)

Vi hadde aldri slike problemer i barnehagen fordi ungene var vant til det. Noen hadde middagsrester og andre hadde nugatti. Her får frøkna nugatti kanskje 2 ganger i året da jeg ikke ser poenget med å ha sjokolade på maten, men hun har lært seg at andre får lov.

Som du sier verden er ikke rettferdig:) men ja, det fins værre ting enn prim å ha på maten ja:)

Alt med måte! :)

For:) har til og med Prim i kjøleskapet hjemme av og til;)

helt greit :) også syltetøy, brunost, nugatti ++ alt med måte! ;) alle disse tingene har vi alltid hjemme :)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Synes det er greit:)

Synes prim er helt greit :) min gutt får ikke sjokoladepålegg eller syltetøy på matpakken sin i barnehagen. Prim har han innimellom. Men synes generelt at det er mye hysteri rundt å går når det kommer til maten i barnehagen...

Prim er helt ålreit :) Får være grenser på hysteri ;)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp