**IKM uke 14**

Her var det blendahvit test i dag. Eller, jeg får jo disse skyggene, men jeg kan nok ikke påstå at noe som helst kommer innen fristen. Og skyggen er ubersuperdupersvak, og den har ikke blitt noe sterkere i løpet av dagene. Så jeg håper bare tanta har tenkt til å komme snart. Spotter fortsatt litt brunt. Så jeg kan vel settes opp på passert IKM jeg da.

Mio, har du tatt noen ny test i dag eller? :)

Kjipt med tanta, Vinterdrøm :( Jeg følger nok straks etter. Håper jeg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her var det blendahvit test i dag. Eller, jeg får jo disse skyggene, men jeg kan nok ikke påstå at noe som helst kommer innen fristen. Og skyggen er ubersuperdupersvak, og den har ikke blitt noe sterkere i løpet av dagene. Så jeg håper bare tanta har tenkt til å komme snart. Spotter fortsatt litt brunt. Så jeg kan vel settes opp på passert IKM jeg da.

Så utrolig kjedlig altså. Håper du enten får positiv test eller at tanta innfinner seg snarest. Ikke gøy med såå teite sykluser.

Håper det er positivt, men tviler for det kjennes veldig slik som det gjør når tr er rett rundt hjørnet. :(
Ikke meininga å være sippeguri, men kjenner jeg blir utrolig nedstemt av tanken på tr nå på dpo9 for tredje gangen. Hva som kan hjelpe på lutealfasen? Får man ikke hjelp uansett før det har gått ett år?

Håper det er positivt, men tviler for det kjennes veldig slik som det gjør når tr er rett rundt hjørnet. :(
Ikke meininga å være sippeguri, men kjenner jeg blir utrolig nedstemt av tanken på tr nå på dpo9 for tredje gangen. Hva som kan hjelpe på lutealfasen? Får man ikke hjelp uansett før det har gått ett år?
Bestill deg en legetime og hør. Når du har hatt flere mnd med så kort lutealfase så bør du jo få hjelp. Verdt et forsøk ihvertfall...

Spander på deg privat gyn, så får du crinone med en gang

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk ikke testa på morgenen, men testa på ettermiddagen og fikk et sterkere blått kryss på cb+ enn i går :D Fikk ikke tatt bilde da hele dagen har gått i ett og jeg såvidt fikk klemt inn tid til testing :p

Satser på at du ikke får tanta på besøk på lenge :) Håper skyggene dine også betyr desemberspire <3

Tatt test i dag, 11 dpo, så hvit at det ikke gikk an å innbille seg noe en gang. Søren klype altså!

Krysser fingre for dere andre!

Her også kom TR i dag, allerede på 9 dpo :( Er det det som kalles defekt lutealfase?

Litt bedre i dag. Og har ikke fått tr enda. Nå får vi bare se hva dagen bringer. Ha en fin dag alle damer :-)

11 dpo og blenda test. Føler håpet er i ferd med å renne ut for å få baby i 2014. Må si det er utrolig slitsomt å ha bikket 1 år som prøvere. Mest slitsomt for meg, men mannen kjenner på det han og. Håper så veldig...

Herregud tiden står helt stille den pp, tror det er fordi jeg har begynt med temping. Er så spent... Ryker nok en test på fredag om jeg tørr, er så redd for å bli skuffa..

Leo vil bli storebror <3

Gratulerer så¨masse til alle dere med 2 streker så langt :) Kjempe gøy! Hadde litt troa da jeg har hatt såre pupper i flere dager nå, men nå kjennes det ut som tanta er på vei, så da tror jeg den kommer noen dager for tidlig da jeg er ca 11-12 dpo i dag... Magesmerter i går kveld, og nå i dag også, så venter med testing i allefall... Jeg som har hatt så stabile sykluser, nå ser det ut til at de begynner å bli litt kortere....håper ikke det er et negativt tegn...

Kritthvite tester her, men fremdeles tunge pupper, litt ustabil i humøret og stikninger i ned mage.. ikke vondt i rygg som jeg pleier.. usikker hva jeg tror egentlig.. men heller vel mot at tr er på vei.. ikm idag.. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det som er litt morsomt er at hver syklus har jeg kjempe ømme pupper og masse gravidtegn men denne gangen, når jeg er gravid, ikke like mye :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Det som er litt morsomt er at hver syklus har jeg kjempe ømme pupper og masse gravidtegn men denne gangen, når jeg er gravid, ikke like mye :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Haha, samme her! Blir nesten litt bekymra :p

Back
Topp