Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett med et tosifret antall pp. Nå måååå det snart klaffe!Nå må dere få positiviteten opp her, jenter![]()
Desember 2014
Taster på appen![]()
Spennende! Du fikk skyggestrek idag?Kan nesten ikke vente med å teste igjen i morgen tidlig!![]()
Støtter den. Er jammen ikke bare bare. Hadde ikke trodd for et år siden at april 2014 var jeg fremdeles prøver. ..Ikke lett med et tosifret antall pp. Nå måååå det snart klaffe!
Sent from my iPad using BV Forum
Fikk skyggestrek i går og to i dag.. så enten tuller billigtestene med meg eller så er det noe på gangSpennende! Du fikk skyggestrek idag?
Sent from my iPad using BV Forum
Støtter den. Er jammen ikke bare bare. Hadde ikke trodd for et år siden at april 2014 var jeg fremdeles prøver. ..
Vi har jo nå lært at det er et av de sikreste tegnene på at du er gravid, så nå ble det litt ekstra spennende gitt! Haha!Jeg håper det er et godt tegn når gtestene forsvinner.... Den ene first responsen jeg hadde tenkt å ta i morgen er sporløst forsvunnet..![]()
Haha, jeg setter det som det mest lovende symptomet på spire til nå!Vi har jo nå lært at det er et av de sikreste tegnene på at du er gravid, så nå ble det litt ekstra spennende gitt! Haha!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har du opplevd å få skyggestreker før når du ikke har vært gravid? Det kan være skummelt å legge for mye i de svake strekene.. kjenner på frykten selv.. man får plutselig så mye å misteJeg er veeeeldig ambivalent siden jeg ikke er 100% sikker på at EL har vært. Denne syklusen har liksom BARE vært tull. Hadde jeg visst jeg hadde vært et eller annet dpo, hadde det sikkert vært mer spennende med disse skyggestrekene, men nå føler jeg ikke at jeg kan håpe en gang. Takk skal du ha, kjære SA, for at du har tulla til alt!
Gleder meg til å se dere andres tester i morgen i alle fall!!Ryker sikkert en test her også.
Haha, det er et veldig godt tegnJeg håper det er et godt tegn når gtestene forsvinner.... Den ene first responsen jeg hadde tenkt å ta i morgen er sporløst forsvunnet..![]()
Haha, støtter den!Haha, det er et veldig godt tegn
Desember 2014
Taster på appen![]()
Japp, det har jeg. Har fått svake, men helt helt klare streker (sterkere enn på testene i dag) uten å være gravid, så jeg tviler veldig på at det er noe på gang altså. Men jeg innbiller meg at jeg ikke har fått det noe særlig fram på bilde innenfor tidsfristen før, og det gjorde jeg jo i dag. Men jeg har jo denne minispottingen også som gjør at jeg tenker tanta er rett rundt hjørnet uansett. Jeg velger nok å tro at skyggestrekene er nettopp det; skygger, så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis det skulle vise seg å være noe annet.Har du opplevd å få skyggestreker før når du ikke har vært gravid? Det kan være skummelt å legge for mye i de svake strekene.. kjenner på frykten selv.. man får plutselig så mye å misteHåper den såkallede skyggestreken viser seg som en skikkelig strek i morgen
For oss begge
![]()
Har nok opplevd de skyggene litt for ofte til å tro helt på de jeg ogsåJapp, det har jeg. Har fått svake, men helt helt klare streker (sterkere enn på testene i dag) uten å være gravid, så jeg tviler veldig på at det er noe på gang altså. Men jeg innbiller meg at jeg ikke har fått det noe særlig fram på bilde innenfor tidsfristen før, og det gjorde jeg jo i dag. Men jeg har jo denne minispottingen også som gjør at jeg tenker tanta er rett rundt hjørnet uansett. Jeg velger nok å tro at skyggestrekene er nettopp det; skygger, så får jeg heller bli gledelig overrasket hvis det skulle vise seg å være noe annet.
Men for DEG, min venn, hos deg skal det ikke bare være skygger! Krysser fingrene![]()
Skimter noeGratulerer til Twinkle som er gravid!!!
Jeg trenger litt hjelp - ser noen en strek eller ikke i testvinduet?!? Er ganske sikker på at mensen kommer tirsdag - kjennes ut som om kroppen gjør seg klar til det - men tok dette bildet i går av testen da fordi jeg syntes jeg kunne skimte en aaaaaaldri så liten strek... Litt spent på kvaliteten på bildet når jeg laster opp, men prøver!