Mars/april

Shit shit shit.. Sitter her og googler meg sprø pga voldsomme smerter i magen og der kommer det; ikke ta ibux mot smerter ved ivf.. 10 minutter etter jeg nettopp tok 2 ibux mot smertene! Er det mulig?? Ingen har sagt noe om det til meg! Har jeg ødelagt alt?? :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har ingen egg inni der enda vel!? Mener man ikke skal ta ibux når man ruger el er gravid.

Tror dette skal gå bra jeg :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Huff, så leit at du har fått så vondt i magen! 18 egg er mange, så jeg skjønner at det kan være ganske kjipt:-( jeg pleier å unngå ibux fra sprøytestart, men tror ikke det er noen fare før i rugeperioden. Uansett så skal det vel ganske mye mer til enn 2 tabletter - så pust dypt og slapp av. Dette kommer til å gå helt fint:-) håper du er bedre i morgen. Klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

GOOGLE ER FORBUUUUDT!! Ring legen i morgen og spør. Ingen fare:) Folk selvdiagnoserer i hytt og pine på nett...

Rugedag 0 idag! :)
Er det vanlig å planlegge neste forsøk allerede den dagen en har fått satt inn ett egg? :p :-O
Jeg har virkelig ikke troen. Hele dette første forsøket har vært en skuffelse syntes jeg! :-(
Nå må du tenk positivt! Om det ikke går, begynner du neste forsøk, men ikke tenk på det nå.

Shit shit shit.. Sitter her og googler meg sprø pga voldsomme smerter i magen og der kommer det; ikke ta ibux mot smerter ved ivf.. 10 minutter etter jeg nettopp tok 2 ibux mot smertene! Er det mulig?? Ingen har sagt noe om det til meg! Har jeg ødelagt alt?? :(

Ibux øker fare for blødning. Det er sannsynligvis smerter etter uttaket men om smertene ikke gi seg, bør du ta kontakt med IVF avdeligen sånn de kan sjekke at alt er i orden.

Jeg også har hørt at ibux økter fare for blødning. Men hvorfor blir ibux frarådet, men mange må bruke blodfortynnende midler. Der i blant meg. det blir jo sagt at økt blodforsyningen øker sjangser til å bli gravid. Ville det ikke ha vært bra for alle da? Hmmm er vist i det filosofiske hjørnet ;)

Jeg også har hørt at ibux økter fare for blødning. Men hvorfor blir ibux frarådet, men mange må bruke blodfortynnende midler. Der i blant meg. det blir jo sagt at økt blodforsyningen øker sjangser til å bli gravid. Ville det ikke ha vært bra for alle da? Hmmm er vist i det filosofiske hjørnet ;)

Du har det rett. Det er flere studier som viser dette, men endering tar tid. Noen klinikker bruker blodfortynning som en del av behandlingen, jeg regner med at det er mest private.

Du har det rett. Det er flere studier som viser dette, men endering tar tid. Noen klinikker bruker blodfortynning som en del av behandlingen, jeg regner med at det er mest private.

:) ja slike endringer tar tid. Og så er de vel også redd for blødninger også siden man blør lettere :) Må selv ta det siden jeg har antistoff syndrom, ikke så glad for å måtte ta fragmin i gele svangerskapet, men hva gjør man ikke for å få et lite nøste :)

På venterommet nå. Sååå tissetrengt. Skal visst ha full blære ved innsett for at livmoren skal i riktig posisjon. Håper jeg ikke tisser på legen. Haha:P

På venterommet nå. Sååå tissetrengt. Skal visst ha full blære ved innsett for at livmoren skal i riktig posisjon. Håper jeg ikke tisser på legen. Haha:P

Haha.... den biten gleder jeg meg ikke så til, husker jeg var kjempe tissa trengt sist. Og at det var en befrielse å komme på etterpå :)

Forsinkelser her så må vente ekstra. Hans egen feil om jeg tisser på han nå altså :P

Forsinkelser her så må vente ekstra. Hans egen feil om jeg tisser på han nå altså :P

Du er sikkert ikke førstemann! Haha:) Husker jeg tisset i en evighet sist. Satt faktisk og smilte på do. Var så glad. Haha:)

Lenge siden he har gledet meg så mye til å tisse :P må vel være når jeg var 16 og tok bussen til dans :P haha!

Lenge siden he har gledet meg så mye til å tisse :P må vel være når jeg var 16 og tok bussen til dans :P haha!

Det er noe av det deiligste man kan. Å tisse når man har holdt seg lenge. Aah..sann glede! ;):D

Kjempe bra! !

Ibux øker fare for blødning. Det er sannsynligvis smerter etter uttaket men om smertene ikke gi seg, bør du ta kontakt med IVF avdeligen sånn de kan sjekke at alt er i orden.

Men ødela jeg noe med å ta igår? Har ikke innsett før i morra.. :( smertene har avtatt, nå er det bare stikk innimellom! Igår var det vanvittig vondt på kvelden..

Fortsette å stimulere med hormoner til mandag. Ny kontroll. Legen syns det hortes sannsynlig ut med uttak neste onsdag. Men jeg syns de var rart at legen kun så fire folykker. Han snakket om at en var for stor og tre små. Så er de tre jeg skal stimulere. Sist gang så jeg kun fire. Denne gangen så jeg flere enn fire.syns det hele var rart. Men men... skjer vel noe til uka :)

Men ødela jeg noe med å ta igår? Har ikke innsett før i morra.. :( smertene har avtatt, nå er det bare stikk innimellom! Igår var det vanvittig vondt på kvelden..

Neida, Ibuxen er ute av systemet til da :) Ingen bekymringer, dette går så bra! :)
Lykke til!

Back
Topp