IKM UKE 13!

Klarte ikke vente til i morgen som var planen med en cb, og det kom et kryss med en gang :)
9dpo og kun 2 timer siden jeg tissa sist.
Vis vedlegget 54902

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Gratulerer :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Tokk en test i dag. Og jeg så en supersvak strek, men hverken mannen eller vennina var enige i det.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Tokk en test i dag. Og jeg så en supersvak strek, men hverken mannen eller vennina var enige i det.

Så spennende. Legg ut bilde :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Bilde bilde :D

Bilde :D

Tokk ikke bilde :-( men skal ta en ny en i morn, så kan dere få bilde da ;-)

Fruktbar gjeng :-)

Jeg har fått antibiotika i dag. Utslag +2 på leukocytter og +3 eggehvitte så det er strålende! Føler symptomene er bedre allerede! :-)
Fikk lyst til å be om å ta en test samtidig hos legen, men så ombestemte jeg meg i siste liten! Såååå redd for å få negativ test og ville ikke ødelegge den. Tar test på fredag morgen hvis tr ikke dukker opp.

Sent from my iPhone using BV Forum

TR på meg i dag, som forventet... Lite aksjer lagt inn ;)

Tokk ikke bilde :-( men skal ta en ny en i morn, så kan dere få bilde da ;-)

Vil du at jeg flytter deg eller sier du i fra?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Teste med doc morris i morgen håper på et bedre resultat enn enn med BT strimlene:) *krysser det som krysses kan*

Må bare høre med dere supre jentene om mine strimler har god fremgang? Kanskje jeg kan begynne å slappe av nå uten å være redd for at d skal være kjemisk..Første er tatt søndag og andre nå for en time siden:)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    107,4 KB · Visninger: 89
  • image.jpg
    image.jpg
    763,9 KB · Visninger: 87
Må bare høre med dere supre jentene om mine strimler har god fremgang? Kanskje jeg kan begynne å slappe av nå uten å være redd for at d skal være kjemisk..Første er tatt søndag og andre nå for en time siden:)
Jeg synes de ser veldig lovende ut;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg syns d ser kjempebra ut hvertfall :)

babyjente 27 Juli ♡

Teste med doc morris i morgen håper på et bedre resultat enn enn med BT strimlene:) *krysser det som krysses kan*

Krysser fingrene for deg i morgen!! Håper du får 2 streker og kan flytte til Desember :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ser kjempebra ut :) Trur du kan ta det helt med ro, at dette ikke er kjemisk. Ville nok ikke fått så sterke tester da. Dette er nok en spire som har festa srg i magen din :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kan ikke skjønne at dette skal være noe å lure på :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der var det fine streker, ja!

fra app

Back
Topp