Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er flyttet. Testet i dag?Flytt meg til fredag.
Jeg har ryddet i noe på ff, og den ble nå enig med meg. Mens, eller ikm, 15 dpo
fra app
Gratulerer så mye, har flyttet deg overDu kan sette meg på gravid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hurra og gratulerer!!!!Du kan sette meg på gravid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
GratulererTakk for gratulasjoner. hehe Herregud jeg tror det ikke helt enda.
Selv om jeg innert inne har visst det hele tiden. Men jeg forsøkte overbevise meg selv om at neeeeida du er bare innbilsk og passe gal som ser symptomer gjennom hele luteralfasen. Men nå var det ingen tvil så jeg sitter bare å venter på at legen skal åpne så jeg får tatt en test der og blodprøve.
God bedringGratulerer til de gravide ogtil de som har fått TR.
Jeg har fått en ultravond uvi i natt og venter på at legekontoret skal åpne.Skikkelig skikkelig vondt!!! Blir ingen jobb på meg i dag når det er sånn, men heldigvis når jeg får antibiotika, så pleier symptomene fort å gå over.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva har vært dine symptomer? Fiske fiske heheTakk for gratulasjoner. hehe Herregud jeg tror det ikke helt enda.
Selv om jeg innert inne har visst det hele tiden. Men jeg forsøkte overbevise meg selv om at neeeeida du er bare innbilsk og passe gal som ser symptomer gjennom hele luteralfasen. Men nå var det ingen tvil så jeg sitter bare å venter på at legen skal åpne så jeg får tatt en test der og blodprøve.
Ja, negativDu er flyttet. Testet i dag?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
9dpo idag, og her er dagens tester
Vis vedlegget 54892
Vis vedlegget 54893
Vis vedlegget 54894
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Gratulerer til de gravide ogtil de som har fått TR.
Jeg har fått en ultravond uvi i natt og venter på at legekontoret skal åpne.Skikkelig skikkelig vondt!!! Blir ingen jobb på meg i dag når det er sånn, men heldigvis når jeg får antibiotika, så pleier symptomene fort å gå over.
Jeg mener jeg ser noe på bilde nr to, men klarer ikke se om det er farge. Krysser fingrene for at du og kommer over![]()
Nå er testene tørket og da vises strekene litt bedre. De ser rød ut men klarer ikke få det med på bildet. Sånn ser de ut nå
Vis vedlegget 54899
Vis vedlegget 54900
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
God bedring <3Gratulerer til de gravide ogtil de som har fått TR.