Alle gode ting er tre?

7 dpo. Høy, høy fin temp. Murrer i magen. Dagene snirkler seg av sted.

fra app
 
7 dpo. Høy, høy fin temp. Murrer i magen. Dagene snirkler seg av sted.

fra app

Fin temp. Nå kan den få lov til å bli der oppe. :)
 
7 dpo. Høy, høy fin temp. Murrer i magen. Dagene snirkler seg av sted.

fra app
Lykke til :) Håper du får gode nyheter om noen dager.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Testelyst,

Jepp, det er ettermiddag, jeg har testelyst. Testetrang.

I morgen tidlig slår logikken til, Det er 8 dpo, ingen sjangs, jeg går på do, ikke noe test. På ettermiddag/kveld kommer lysten... lørdag morgen, nei, bare 9 dpo, ingen sjangs. På ettermiddagen... testelyst. Søndag morgen, 10 dpo, teoretisk mulig, men hvorvidt jeg tester er uvisst, lysten er neppe der. På ettermiddagen... definitvt tstetrang. Sånn går nå dagene...

Men 7 dpo, en time etter middag. Det er ikke mye vits i å kaste bort penger på DET altså!
 
Og tempen klatrer og klatrer... ;)
 
Og tempen klatrer og klatrer... ;)

Litt opp og ned, hadde den ikke gått ned i går hadde jeg muligens hatt tri-fase i dag, men sånn var det ikke

Men uansett... jeg har 41% på pregnancy monitor i dag. Jeg har aldri hatt annet enn 39 eller 40, så 41 er bittelitt mer..

Noe som antakleig skyldes at jeg løper på do litt oftere enn vanlig, og er småkvalm dag etter dag...
 
Håper det har klaffet for dere nå Sara! ❤️

Drømte om deg i natt. Da var du veldig pen og hadde rødt hår:)
 
Jeg har ikke et eneste rødt hårstrå, så det var nok ikke rett utseende det nei. Ganske så alminnelig av meg, egnetlig.
 
Jeg har ikke et eneste rødt hårstrå, så det var nok ikke rett utseende det nei. Ganske så alminnelig av meg, egnetlig.
Nei, har jo ingen forutsetning for å vite hvordan du ser ut, men du kom veldig godt ut av det altså:p Sikker på at du er flott!
 
Da var 9 dpo over.

Enda noen dager å vente, antakelig

fra app
 
10 dpo. Skygge på testen.

Periodisk kvalm, ofte på do. Litt lett svimmel når jeg reiser meg.

Spent

fra app
 
Spennende :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Negativ test i dag

fra app
 
Dokumentet, og klar til å leke på pc, men negativ er den 1395639433465.jpg

fra app
 
Spent på neste test! :)
 
Back
Topp