Håndarbeidstråd

Jeg er veldig glad i å hekle, har hekla litt babyting til venninner nå endelig kan jeg hekle litt til meg selv
Holder på med et babyteppe nå, det skulle egentlig bli et sofateppe, men var ikke kommet så langt på det, så da blir det teppe til lillebaby

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har heklet en hel drøss med små blomster nå i det siste.. noen med Forslag til hva jeg kan lage

Hvor store er de? Hvis de ikke er kjempe store er det fine og bruke som pynt på teppe eller klær ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må si at jeg skulle ønske jeg kunne strikke osv. Men strikker for stramt så blir liksom ikke no av den strikkinga. Men skal lære meg det 1 dag .. :P Morsomt å se når det skjer :)

Glad i å strikke så blir nok noe etterhvert :-) Men litt lyst å vite kjønn først.....

Eneste ulempen er at en bruker så tynne pinner at det tar litt lengre tid enn prosjektene jeg har gjort til nå xsmile8 Men så er det jo små ting en strikker også :)

Mamma er en raser med pinnene så satser på det kommer noe fra henne når hun får vite om det ;)

Takk! Ja den er minis nye favoritt!

Sent from my iPhone using BV Forum

.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1395469264.060254.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1395469264.060254.jpg
    118,6 KB · Visninger: 48
  • ImageUploadedByBV Forum1395469274.842897.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1395469274.842897.jpg
    106,4 KB · Visninger: 48
Last edited:
Så mye artig :) jeg skal hekle litt, men synes det er for tidlig å begynne enda. Holder på med brodert adventskalender til dattera mi, den må bli ferdig først :)

Back
Topp