God torsdagsmorgen 20.3

Det kommer litt an på hvem som er på besøk, for de leker så forskjellig med forskjellige barn :p Men som regel går det kjempefint!
Hun som var her virker veldig sjenert, men hun er superflink til å si fra om T foreslår noe hun ikke vil. T kan bli litt "sjefete" i leken :) De jevnet hverandre ut veldig godt.

Haha Emira er også "sjefen" i leken:eek: enda hun kan være sjenert.. hehe..

Leste det akkurat på face:eek: og leste gjennom her nå! Får håpe det "bare" var overspising da.. har ikke dette skjedd flere ganger etter velling?
Jo, det har det! Vi spøkte med at det begynner å bli en torsdagstrend her i huset, med oppkast :p :eek:

Håper det var overspising, vi vet jo at vi MÅ stole på at hun kan regulere matinntaket selv og ikke gi velling!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Usj da... stakkars. Var det pga hosting? "Håper" det,og at det ikke er omgangssyken.. god bedring.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Nei, hun hosta ikke, bare sutra og kasta opp :( Sover nå igjen da, håper det forblir sånn!

Jo, det har det! Vi spøkte med at det begynner å bli en torsdagstrend her i huset, med oppkast :p :eek:

Håper det var overspising, vi vet jo at vi MÅ stole på at hun kan regulere matinntaket selv og ikke gi velling!

Hehe så nervene kommer til å komme hver torsdag nå da?:P

Siden hun var i såpass god form, så virker det ikke som om det er omgangssyke.. når Emira har hatt det, så har hun kastet opp mange ganger iløpet av noen få timer og vært i dårlig form.. og holdt på med brekninger uten at det kommer noe ut lissom..

Blir ikke håret veldig fettete av kun balsam da? Eller er det en type for å slippe shampo? :) jeg fikk beskjed om fra søsteren til sambo at jentene skal få barneshampo fra frisørsalongen hun jobber på:P hun mente natusan og libero ikke var like bra:eek::P haha.. fikk også balsamspray til dem, og den gjør håret dems så mykt, og Liana får enda mer krøller:D haha..
Kan ikke bruke hvilken som helst balsam nei, da blir det nok fett. Men jeg har aldri prøvd dette før da, så jeg aner ikke.
Poenget er vel at det skal bli mindre fett enn ellers, da mange sjampoer og balsamer inneholder mange stoffer som blir igjen i håret. Så vi får se :) håret er enda vått, me foreløpig ser det topp ut! Krøllene kommer til sin rett!!
Hun på body shop prøvde febrilsk å få meg til å kjøpe en annen balsam enn den jeg ville ha, OG en hårkur for ekstremt tørr hår. Og jeg ba ikke om det, så det sier litt om hvordan håret og hodebunnen min så ut :-p
Hun har nok rett angående de produktene. Vi må bare bruke opp det vi har til ungene nå, så skal jeg kjøpe inn nye produkter til dem.

Surfer mobilt!

Kan ikke bruke hvilken som helst balsam nei, da blir det nok fett. Men jeg har aldri prøvd dette før da, så jeg aner ikke.
Poenget er vel at det skal bli mindre fett enn ellers, da mange sjampoer og balsamer inneholder mange stoffer som blir igjen i håret. Så vi får se :) håret er enda vått, me foreløpig ser det topp ut! Krøllene kommer til sin rett!!
Hun på body shop prøvde febrilsk å få meg til å kjøpe en annen balsam enn den jeg ville ha, OG en hårkur for ekstremt tørr hår. Og jeg ba ikke om det, så det sier litt om hvordan håret og hodebunnen min så ut :-p
Hun har nok rett angående de produktene. Vi må bare bruke opp det vi har til ungene nå, så skal jeg kjøpe inn nye produkter til dem.

Surfer mobilt!
Hermine har sjampo fra Etselle&Thild, økologisk og parfyme/duftfri. Den er kjempegod! :)

Hehe så nervene kommer til å komme hver torsdag nå da?:P

Siden hun var i såpass god form, så virker det ikke som om det er omgangssyke.. når Emira har hatt det, så har hun kastet opp mange ganger iløpet av noen få timer og vært i dårlig form.. og holdt på med brekninger uten at det kommer noe ut lissom..
Ja, håper det! Hun spiste litt chips og smoothie og drakk masse vann, virka fin i formen og sovna igjen :)

Surfer mobilt!

Da er jeg spent på å høre resultatet :D men vet jo at balsam skal pleie håret, for man vasker bort beskyttelsen (fettet) med shampo.. så kan nok bli et godt resultat om det er ordentlig produkter og at den er laget for det;) Hva heter balsamen?

Ja altså, hun er veldig nøye å da.. har en sønn på 3 år. Og hun har brukt produkter fra salongen siden han var baby..og hun fortalte at hun føner håret hans hver dag:eek::P men så har han veldig fint, tykt og blankt hår å..så har nok noe å si om man bruker fra matbutikk eller litt dyrere merker:)

Ja, håper det! Hun spiste litt chips og smoothie og drakk masse vann, virka fin i formen og sovna igjen :)

Da satser vi på overspising;) og håper hun ikke får noe hosteanfall i tillegg;)

Hermine har sjampo fra Etselle&Thild, økologisk og parfyme/duftfri. Den er kjempegod! :)

Den må vi prøve. Eskil bruker ikke sjampo han...

Da er jeg spent på å høre resultatet :D men vet jo at balsam skal pleie håret, for man vasker bort beskyttelsen (fettet) med shampo.. så kan nok bli et godt resultat om det er ordentlig produkter og at den er laget for det;) Hva heter balsamen?

Ja altså, hun er veldig nøye å da.. har en sønn på 3 år. Og hun har brukt produkter fra salongen siden han var baby..og hun fortalte at hun føner håret hans hver dag:eek::p men så har han veldig fint, tykt og blankt hår å..så har nok noe å si om man bruker fra matbutikk eller litt dyrere merker:)
Føner? :p Det sliter vel på håret?
Jeg kjøpte en balsam som heter Bodyshop Rainforest Shine. Den er da uten silikon, sulfater, mineraloljer, parabener og alkoholer som virker uttørrende. Mange bruker visst en balsam til lettere vask og en til pleie og "innpakning", men jeg brukte den samme til begge deler :D
Herlighet, jeg har aldri sett så mye krøller på hodet mitt før :o

Føner? :p Det sliter vel på håret?
Jeg kjøpte en balsam som heter Bodyshop Rainforest Shine. Den er da uten silikon, sulfater, mineraloljer, parabener og alkoholer som virker uttørrende. Mange bruker visst en balsam til lettere vask og en til pleie og "innpakning", men jeg brukte den samme til begge deler :D
Herlighet, jeg har aldri sett så mye krøller på hodet mitt før :o

Hun klipper han ofte.. og som sagt, hun tar godt vare på håret hans med både sjampoer og balsamspray og hva han måtte trenge :P hun er en veldig flink frisør, så hun vet nok hva hun driver med ;) vant til og med NM for lærlinger for noen år siden:eek::D

Haha ja jeg bruker vare vanlige fra butikken jeg :P shampo og balsam :)
Hahah høres ut som om balsamen funker bra da! Fuktighet forsterker jo krøller :P:) bilde? :D

Hun klipper han ofte.. og som sagt, hun tar godt vare på håret hans med både sjampoer og balsamspray og hva han måtte trenge :p hun er en veldig flink frisør, så hun vet nok hva hun driver med ;) vant til og med NM for lærlinger for noen år siden:eek::D

Haha ja jeg bruker vare vanlige fra butikken jeg :p shampo og balsam :)
Hahah høres ut som om balsamen funker bra da! Fuktighet forsterker jo krøller :p:) bilde? :D
Ja da, regner med hun vet hva hun driver med :D Jeg er bare litt påvirket av å slite med meget tørt hår
Innmari dumt jeg ikke tok før-bilder, av hvordan håret mitt ble om det fikk lufttørke slik som nå. Men slik ser det ut nå:
EA21339B-05AE-44E4-A5C3-1592AEA34864_zpsiqecx1fz.jpg

Jeg sliter mye med både år, hodebunn og huden ellers. Spesielt pga matallergier jeg ikke har fått povisst hos lege..
Alltid slitt med tørr hodebunn og kløe. Har funnet en sjampo som fungerer greit for hodebunnen, men håret blir ekstremt tørt. Jeg håper dette hjelper, det vil løse SÅ mye!

Ja da, regner med hun vet hva hun driver med :D Jeg er bare litt påvirket av å slite med meget tørt hår
Innmari dumt jeg ikke tok før-bilder, av hvordan håret mitt ble om det fikk lufttørke slik som nå. Men slik ser det ut nå:

Jeg sliter mye med både år, hodebunn og huden ellers. Spesielt pga matallergier jeg ikke har fått povisst hos lege..
Alltid slitt med tørr hodebunn og kløe. Har funnet en sjampo som fungerer greit for hodebunnen, men håret blir ekstremt tørt. Jeg håper dette hjelper, det vil løse SÅ mye!
Wow!! Korketrekkere jo!:D
Så fiiiint. Jeg bruker laaang tid på at håret skal se slik ut.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Wow!! Korketrekkere jo!:D
Så fiiiint. Jeg bruker laaang tid på at håret skal se slik ut.:)

Jeg er helt i sjokk. Jeg har ikke gjort noe med det etter at jeg vasket det. Klemte inn bittelitt balsam som leave in, og lot det leve sitt eget liv...

Nå har minstemann kastet seg rundt og frem og tilbake i sengen i et par timer... Sovnet nå i storsengen, men litt urolig fortsatt... T ligger i min seng, men det ser ut som at han blir alene der inne foreløpig :)
God natt!!

Surfer mobilt!

Den må vi prøve. Eskil bruker ikke sjampo han...
Hehe, vi MÅ bruke sjampo for å vaske ut diverse matrester o.l. :p Men bruker ikke babywash da, kun olje i badevannet :) ...har babywash også fra Estelle&Thild, men den bruker vi kun for å vaske bort oppkast o.l. :p

Wow!!! Så flott :D

Kanskje jeg skulle prøvd den balsamen, jeg har også sprøtt og tørt hår :p Bruker nå en leave in krem fra Iherb med shea i, den er også veldig god! :)

Wow!!! Så flott :D

Kanskje jeg skulle prøvd den balsamen, jeg har også sprøtt og tørt hår :p Bruker nå en leave in krem fra Iherb med shea i, den er også veldig god! :)

Den høres god ut.
Jeg kjøpte 400 ml for 150 kroner. Men de store flaskene skal ut av produksjon og 250 ml koster 105/110 kroner. Så jeg lurer på å kjøpe en stor til om håret fortsetter å være så god venn med meg :-)

Surfer mobilt!

Jeg er helt i sjokk. Jeg har ikke gjort noe med det etter at jeg vasket det. Klemte inn bittelitt balsam som leave in, og lot det leve sitt eget liv...
Kjekt å slippe å stelle det lange håret så masse for å få et fint resultat da.:)
Håret mitt har fall og kan også bli krøllete hvis det får lufttørke, men den balsamen sin gjorde nok susen.:)
Jeg har kjøpt meg Maroccoan oil hos frisøren og den gir håret fultighet og glans. Kjempegod! Håret blir ikke oljete og fett liksom, men den er kanskje ikke særlig allergivennlig.

Back
Topp