Skal heretter omdøpe dpo land til prompeland 

Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal heretter omdøpe dpo land til prompeland
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Likt jeg og du da4dpo! Her går det unna
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Merkelig det derSkjønner ikke hva det feiler meg!! Jeg skulle jo ikke teste før lørdag. I dag er jeg 9 dpo og det smalt i sta! Jeg ville la være fordi jeg vet det er tidlig og unødvendig, likevel presterer jeg å bli skuffet når den er blendahvit. Håpløst!! Det er akkurat som jeg får tvangstanker når jeg våkner på morgningen og må tisse. Skal hvertfall ikke tisse rett i do.
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
9dpo,tett to tester BT-strimmel og DocMorris,DM var blendahvit men aner en svak strek på BT..
Legger ved ett par bilder av BT,streken er lettere å se i virkelighetenVis vedlegget 54239Vis vedlegget 54240Vis vedlegget 54241
Sent from my iPhone using BV Forum
Streken er så svak at det er nesten håpløst å få med på bildeSynes jeg ser en strek på den øverste![]()
Med mine egenskaper til å se svake tester, må jeg melde pass. Men om du ser dem så blir eg veldig glad!9dpo,tett to tester BT-strimmel og DocMorris,DM var blendahvit men aner en svak strek på BT..
Legger ved ett par bilder av BT,streken er lettere å se i virkelighetenVis vedlegget 54239Vis vedlegget 54240Vis vedlegget 54241
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg ser en flekk der hvor streken skal være... Ser jeg riktig?
Veldig uklare bilder. Men jeg ser iallfall en strek på bilde nr 2Tok en test i dag etter jeg fikk en svak svak i går..I dag er den synligere og jeg ser den er like bred som den andre og farge..Spennende å se fremover nå..Ser dere den?
JeppJeg ser en flekk der hvor streken skal være... Ser jeg riktig?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Eneste jeg ser er at bildet er uskarpt. Håper den snart blir sterkere så je også ser. Det er jo så spennendeTok en test i dag etter jeg fikk en svak svak i går..I dag er den synligere og jeg ser den er like bred som den andre og farge..Spennende å se fremover nå..Ser dere den?