IKM UKE 13!

Hahaha... Luft, ja! Oh lord!! :p Her har jeg ikke et eneste symptom, ikke 1... Kjedelig.. Men greit og, for da er det lettere å forholde seg til sannheten.. :)

Elsker at mange av dere har begynt å teste allerede :)

7 dpo. Dagene går sakte, sakte.

fra app

7 dpo her også! Seeeeeint går det! Spennende med dere som får resultater så tidlig :-) :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

4dpo! Her går det unna;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner ikke hva det feiler meg!! Jeg skulle jo ikke teste før lørdag. I dag er jeg 9 dpo og det smalt i sta! Jeg ville la være fordi jeg vet det er tidlig og unødvendig, likevel presterer jeg å bli skuffet når den er blendahvit. Håpløst!! Det er akkurat som jeg får tvangstanker når jeg våkner på morgningen og må tisse. Skal hvertfall ikke tisse rett i do.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Skjønner ikke hva det feiler meg!! Jeg skulle jo ikke teste før lørdag. I dag er jeg 9 dpo og det smalt i sta! Jeg ville la være fordi jeg vet det er tidlig og unødvendig, likevel presterer jeg å bli skuffet når den er blendahvit. Håpløst!! Det er akkurat som jeg får tvangstanker når jeg våkner på morgningen og må tisse. Skal hvertfall ikke tisse rett i do.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Merkelig det der

fra app

9dpo,tett to tester BT-strimmel og DocMorris,DM var blendahvit men aner en svak strek på BT..
Legger ved ett par bilder av BT,streken er lettere å se i virkeligheten:)
ImageUploadedByBV Forum1395300547.780653.jpg
ImageUploadedByBV Forum1395300567.116266.jpg
ImageUploadedByBV Forum1395300592.251825.jpg

Prøver ett bilde til:)
ImageUploadedByBV Forum1395304788.257813.jpg

Tok en test i dag etter jeg fikk en svak svak i går..I dag er den synligere og jeg ser den er like bred som den andre og farge..Spennende å se fremover nå..Ser dere den?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    599,9 KB · Visninger: 84
  • image.jpg
    image.jpg
    552,8 KB · Visninger: 86
Tok en test i dag etter jeg fikk en svak svak i går..I dag er den synligere og jeg ser den er like bred som den andre og farge..Spennende å se fremover nå..Ser dere den?
Veldig uklare bilder. Men jeg ser iallfall en strek på bilde nr 2 :) Skal du ta en digital også?

Jeg ser en flekk der hvor streken skal være... Ser jeg riktig?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jepp:) Kombinasjon svak strek og dårlig mobilkamera gjør det vanskelig å tyde.. Vises bedre i virkeligheten..redd for å få for store forhåpninger nå..hehe..

Sent from my iPad using BV Forum

Eneste jeg ser er at bildet er uskarpt. Håper den snart blir sterkere så je også ser. Det er jo så spennende :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Back
Topp