Hva er du fysen på? :)

Jeg opplevde for noen dager siden at jeg hadde så lyst på appelsin! Jeg syntes appelsiner smakte helt fantastisk forrige sv.skap.. Men nå har jeg liksom lyst på appelsin i spania(??), tror aldri jeg har spist det der egentlig så vet ikke hvorfor. Men vi skal til Spania i juni og jeg gleder meg egentlig mest til å spise appelsin der! :p


To gutteklumper født 08&13 <3
 
Av en eller annen grunn fikk jeg kjempe lyst på loff og reker nå.. Tror jeg må legge frem ønske om reker i helga til mannen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har lyst på noe nytt hver dag jeg, men går mye i frukt, men bare hvis den er ferdig oppskjært i delikate terninger, og jeg slipper å gjøre det selv, haha! Stakkars samboer, jeg er en masekråke!
 
Greier ikke å bestemme meg for hva eg har lyst på... er litt uggen heile tida så chips er blitt min nye venn... og tynn tynn saft...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Alt... Er desverre ikke noe kvalm, har bare lyst på alt hele tiden, som vanlig;) er et snopmenneske.
 
Vannmelon, blåbær, pære, revet sjokolade og vaniljekesam! Har spist det i over en uke nå!! :eek: åsså må jeg ha jordbærmelk og lovehearts!:)

Nå må jeg på bensinstasjonen! Haha!

<3lille spire, november 14 <3
 
Idag er jeg fysen på ostesmørbrød til frokost! Har akkurat gått tur en time med hundene mine. Noen andre som har hund?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt skikkelig skikkelig stygga på mat med hvitløk, hvitløksbrød og hvitløksdip ol. Selv om dette var det beste jeg visste før! Nå brekkes jeg av tanken :p :-( Når det kommer til cravings så får jeg vann i munnen av å skrive sushi og fruktsalat, haha!


Sent from my iPhone
 
Noen som vet hvor jeg kan få tak i jordbætpulver????? :eek: husker de hadde det i butikken før, men kan ikke finne det nå!:eek:

<3lille spire, november 14 <3
Tenker du på softispulver? Samme greia som brukes i sur softis er gelepulver med jordbærsmak :D


Sent from my iPhone
 
Farris og brunost!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I kveld var eg sååå fysen på noe godt å spise. ... har raida fryseren og endte opp med kyllingvinger i sweet chillisaus... står i ovnen nå... mmhhm så eg gleder meg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Foreløpig ikke fysen på noe spesielt. Til vanlig veldig glad i sjokolade, men faktisk spist mindre av det i det siste ukene enn vanlig... Men i dag har jeg veldig lyst på sjokolade...

Men har første legetime i morra så prøver liksom å la være så ikke det skal være så mye sukker i urinen... Noen som vet hvor lang tid det tar før sukkeret blir skilt ut i urinen?? Eller det ikke er der lengre??? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke matlyst ..men har lyst på noe o_O, går i kjøleskapet med uforrettet sak gang
på gang, er ikke kvalm heller, merkelig greie.
Lurer på hva det blir denne gangen, noe er det jo som lokker tydligvis :D
 
Forrige svangerskap var det appelsiner. Og måtte kutte ut brus, godis og kaker. Ble dårlig av det.

Foreløpig nå er det ingen ting :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp