Hvis du titter innom her så..........

Skal sette lille hos mamma&pappa i dag, og ut å spise pizza med ei god venninne og storebror i dag! :) godt med alenetid med han da jeg har hatt begge i 3 dager alene (hahha, vet det er ingenting forhold til dere som har barna alene i 14 dager :p) men uvant for meg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det setter nok store L pris på også :D

Klarer ikke å ha noe liggende jeg :/ nå har jeg potetgull i skapet . Spiser hele tida :/ :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så lenge ting er forseglet og ikke påbegynt så er det ikke noe problem :) Værre med noe som er åpnet :cool:

Er dårlig i magen, og hva gjør vi då? Joda då spiser vi sjokolade... super smart det altså... :p men så har jeg aldri påstått at jeg er smart heller då :p

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Faktisk første gang keg er innom i dag :o

MEA
Du bare syr og syr. Kanskje jeg sko komt opp på sykurs hos deg ;) min maskin står ubrukt ennå. Tenkte melde meg på sykurs da, men ikke kommet så langt. Til høsten...jada :)

Sent from my iPad using BV Forum

Du bare syr og syr. Kanskje jeg sko komt opp på sykurs hos deg ;) min maskin står ubrukt ennå. Tenkte melde meg på sykurs da, men ikke kommet så langt. Til høsten...jada :)

Sent from my iPad using BV Forum
Har ikke mye å lære bort:p jeg bare prøver og har forbedringspotensiale, men er gøy:)

MEA

For en kjei dag.. Går såå sakte.. Leverte sambo på sykehuset kl 10 i dag, skal operere bort en kul nedi halsen.. Å har enda ikke hørt noe fra han.. :( Han tar så lett på hele greia, men bestemora hans døde av kreft i halsen i høst.. Likevel om legen sier det ikke er noe, må de sende det inn uansett.. Litt skummelt å vite at det var slik det starta hos hu også:( Burde sikkert ikke bekymre meg jeg el, men man tenker jo litt ekstra når det blir noe slik tull.. :(

Fikk vite idag at jeg skal bli tante på nytt :D
En super god nyhet på en drit dag :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Back
Topp