Hvis du titter innom her så..........

Hehe! Ser den :P Sokkene mine er et kaos :P Fordi han ikke vil eller får ikke lov? :P Her er det litt begge deler :P
Han gjorde noe lurt da vi flytta sammen- han blanda lyst og mørkt. Selv om jeg har system ( ikea) på det. Har mistenkt at det ble gjort med vilje for han ble ikke akkurat lei seg da jeg ba han holde seg unna. Han kan godt legge sammen og sånn da, men han tror visst at han skal holde seg unna der også ser det ut til ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Han gjorde noe lurt da vi flytta sammen- han blanda lyst og mørkt. Selv om jeg har system ( ikea) på det. Har mistenkt at det ble gjort med vilje for han ble ikke akkurat lei seg da jeg ba han holde seg unna. Han kan godt legge sammen og sånn da, men han tror visst at han skal holde seg unna der også ser det ut til ;)

Ååååå! Skjønner dem ikke at vi gjennomskuer det tvert? :P Hører flere kompiser prøver seg på den der! :P Haha!! Lov å prøve seg eller? :P

Sikkert sovna..

Jepp! Har vekt ham nå sånn at vi kan se ferdig åndenes makt! :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ååååå! Skjønner dem ikke at vi gjennomskuer det tvert? :P Hører flere kompiser prøver seg på den der! :P Haha!! Lov å prøve seg eller? :P
Jada, lov å prøve seg.. :) men jeg tar litt igjen, setter på en maskin på kvelden og ber han ta den før han legger seg. Da ofte en sånn kjedelig maskin med masse å henge opp hi ha ho. Stort sett hver kveld gjør jeg det.

Hente klesvask. Henge opp. Så nattaaa! Heldigvis ikke mange plagg. Bare noen arbeidsklær til sambo :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Funnet senga, frøkna sover i senga si enda! Kun inn for å putte i smokk et par ganger. Håper hun finner den normale rutinen fort igjen.. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jada, lov å prøve seg.. :) men jeg tar litt igjen, setter på en maskin på kvelden og ber han ta den før han legger seg. Da ofte en sånn kjedelig maskin med masse å henge opp hi ha ho. Stort sett hver kveld gjør jeg det.

Onde, onde menneske :P Liker'e!! :D

Jippi, crp`en til snuppa var gått ned fra 103 til 28.. det betyr at medisin virker og at ho snart er frisk, forhåpentligvis :) Nå vil jeg at vi skal holde oss unna legekontoret i noen måneder..!!
Godt hun er på bedringens vei da. :)

Hente klesvask. Henge opp. Så nattaaa! Heldigvis ikke mange plagg. Bare noen arbeidsklær til sambo :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kjipt likevel. :p

Min henger ikke opp tøy heller han. Eller bretter.

Er det ikke morgen enda likevel? Da sover jeg litt til. Gidder noen bare si fra til ungene?

Er det ikke morgen enda likevel? Da sover jeg litt til. Gidder noen bare si fra til ungene?

Noen glemte å si fra til oss, så nå er det nrk super og gretten mamma i stua.. :P

Back
Topp