Hvis du titter innom her så..........

Trodde jeg skulle våkne mer etter en dusj! ..men like trøtt.

Sitter med de små og de spiser frokost. Klarer ikke det så tidlig da jeg er så trøtt ; p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sliter også med å spise frokost så tidlig... Knekkebrød med Kremost tar 30 min å få i seg :-P

Kvart på.. når blir man vant til å måtte opp så tidlig a? :p en ting er når man må. Men kunne sovet til 0730 i daaaag :p

Tror aldri man blir vant med det :P Jeg er egentlig morgenfugl, men jeg må ha sovet godt om natten :D

Sliter også med å spise frokost så tidlig... Knekkebrød med Kremost tar 30 min å få i seg :-P
Har ikke tålmodighet jeg :p . Store L er helt lik oss.. men får i han 1/2-1 skive eller et knekkebrød på 1 t om morran :p helgene spiser vi og han ikke frokost før 10-11 :p lille er matvrak, så han vil jo ha med eeen gang :p

Har ikke tålmodighet jeg :p . Store L er helt lik oss.. men får i han 1/2-1 skive eller et knekkebrød på 1 t om morran :p helgene spiser vi og han ikke frokost før 10-11 :p lille er matvrak, så han vil jo ha med eeen gang :p

Skjønner han godt, jeg :-P Ja, gir lille mat her med en gang også :-P vet ikke om han MÅ ha, men gir for det :-P

Så snill ♡ Det fortjener du!!
Takk ♥
Det hørtes kleint godt ut :D
Mhmmm ♥
Så deilig! Og veldig koselig av mannen, da! ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja han er god ♥ Har sikkert litt sammenheng med at jeg har sagt at han SKAL på kino uten meg i mårra, men det kan godt hende han hadde sagt det uansett ♥
God morgen flotte jenter :-)
Idag starter skal jeg først få klipt og farga meg, så på babytreff, så babysvømming også hente i bhg og hjem til middagslaging :-)
Hva skal dere i dag da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Slappe av med snuppa mi til klokka blir 12, da er det åpen dag i bhg og vi skal dra ned og hilse på :-) Deretter skal jeg lage middag, kose litt med sambo og så dra til massasjetimen min ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvart på.. når blir man vant til å måtte opp så tidlig a? :p en ting er når man må. Men kunne sovet til 0730 i daaaag :p

I dag våkna lillesøster kl halv 6. Og når klokka ble halv 7 så stussa jeg over at store ikke var våken ennå. Sååååå seint. :p Haha!

Er du også babysjuk?
Neeeeei!!! Er faktisk ikke det. ;) jeg synes jeg fortsatt har babyer jeg. Er "redd" jeg blir babysyk etterhvert. Så bare glad det holder seg unna. :)

Trodde jeg skulle våkne mer etter en dusj! ..men like trøtt.

Sitter med de små og de spiser frokost. Klarer ikke det så tidlig da jeg er så trøtt ; p

Det er faktisk bare en vanesak. ;)

Neeeeei!!! Er faktisk ikke det. ;) jeg synes jeg fortsatt har babyer jeg. Er "redd" jeg blir babysyk etterhvert. Så bare glad det holder seg unna. :)

Hehe :) Ja, men det er bra :) Vi har jo babyer enda, de er bare litt store :D

Skal på babysang kl ti, prøver å få lille til å sove en halvtime først, ellers blir han så trøtt underveis. Foreldrekaffe i bh kl to.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg som skulle vaske klær kan bare drite i det akkurat nå! Kom hjem til null strøm. Tydeligvis stått i avisa. Men den har ikke vi ; p jajaja... nok annet å gjøre :p

Haha! Hadde jeg ikke fått migrene av det skulle jeg jaggu gjort det! :-P
Kjipt å få migrene av sjokolade :( :( veldig glad jeg ikke reagerer på det! Bare stress, lite med mat og søvn som trigger her.

Back
Topp