Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiNå er det ikke så lenge til test dato da!![]()
Blæææææ, mensen er ikke velkommen! Hvilken rugedag er du på nå da? Krysser alt jeg har for deg <3NeiTorsdag er den store dagen ja! Men nå har jeg konstant menssmerter og kjenner at den kommer snart....blæ...
Jeg er på rugedag 12. Føler alle her inne har fått positive tester fra rugedag 9....Blæææææ, mensen er ikke velkommen! Hvilken rugedag er du på nå da? Krysser alt jeg har for deg <3
Jeg testet negativt dag 9, og fikk svakt svakt positivt dag 13. Håpet er enda ikke ute <3Jeg er på rugedag 12. Føler alle her inne har fått positive tester fra rugedag 9....![]()
Nå reddet du kvelden min. Da kan jeg puste ut og prøve igjen i morgen!!Jeg testet negativt dag 9, og fikk svakt svakt positivt dag 13. Håpet er enda ikke ute <3
Gjør det <3Nå reddet du kvelden min. Da kan jeg puste ut og prøve igjen i morgen!!![]()
Skal stå utenfor der 07.29. Hehesørg for at du er tidlig inne til blodprøve...så burde de ha den klar samme dagen![]()