Svar på blodprøven...?

Starbucks

Forumet er livet
Hvor lenge må man vente før man får svar? Skal ikke ta før på torsdag, men liker å vite hvor lang ventetid jeg må forberede meg på. De sier av ivf'ere blir proffe ventere, men kan ikke si jeg har blitt noe MER glad i å vente på ting enn før...hehe

Hvis man tar det før 930 på riksen. Får man svar rund 1430

Men andre steder har jeg inntrykk at det tar et par dager

Det spørs nok på hvor du tar prøven, tar du på legekontor har de nok faste tider de sender prøvene til sykehuset / laboratoriet de bruker, og da kan nok svare la vente på seg opptil to dager, men tar du det på sykehuset så er det som Lena sier snakk om samme dag. :) :)

Jeg skal ta prøven på Fürst på Furuset. Altså på laboratoriet der de fleste sender blodprøvene til. Kanskje det går fortere da...? Håper!

Jeg går privat ja. Fikl henvisning til Furst:)

Da går det på samme dagen ja :D

Åh...herlig. Hadde ramla sammen om jeg måtte venta en uke på den og. Hehe:)

Uff, ja det forstår jeg virkelig! :)

Nå er det ikke så lenge til test dato da!:)
Nei:) Torsdag er den store dagen ja! Men nå har jeg konstant menssmerter og kjenner at den kommer snart....blæ...

Nei:) Torsdag er den store dagen ja! Men nå har jeg konstant menssmerter og kjenner at den kommer snart....blæ...
Blæææææ, mensen er ikke velkommen! Hvilken rugedag er du på nå da? Krysser alt jeg har for deg <3

Blæææææ, mensen er ikke velkommen! Hvilken rugedag er du på nå da? Krysser alt jeg har for deg <3
Jeg er på rugedag 12. Føler alle her inne har fått positive tester fra rugedag 9....:(

Jeg er på rugedag 12. Føler alle her inne har fått positive tester fra rugedag 9....:(
Jeg testet negativt dag 9, og fikk svakt svakt positivt dag 13. Håpet er enda ikke ute <3

Jeg testet negativt dag 9, og fikk svakt svakt positivt dag 13. Håpet er enda ikke ute <3
Nå reddet du kvelden min. Da kan jeg puste ut og prøve igjen i morgen!!:)

sørg for at du er tidlig inne til blodprøve...så burde de ha den klar samme dagen :)

Proffe ventere? hehe veeeel.. Syns jeg blir mer og mer utålmodig for hver gang jeg :P Da vi ble gravide sist testet jeg bare svaaaakt positiv på testdag :) Her er menssmerter godt igang her også, og testdag er ikke før mandag.. Detta blir en LANG uke! :-o

Håper de neste dagene fyker unna for deg :)

Back
Topp