Empress2014
Flørter med forumet
Aha, da skjønner jeg det. Da forstår jeg at det ikke oppleves bra.
Sent from my iPad using BV Forum
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om det var misforståelse. Hun sagt til meg at blødninger så nært testdato betyr mislykket syklus. Jeg er ganske frustrert, selvom det er mulighet at det gikk ikke denne gangen, forventet jeg litt mer omsorg.....Det var ufattelig rart... kan du/dere ha misforstått hverandre? Ring de når det er gått 14 dager, jeg tok prøven selv om jeg begynte å blø dagen før testdag.
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Veldig enig med deg...! :/ Det var ingen fin måte å si det på huffVet ikke om det var misforståelse. Hun sagt til meg at blødninger så nært testdato betyr mislykket syklus. Jeg er ganske frustrert, selvom det er mulighet at det gikk ikke denne gangen, forventet jeg litt mer omsorg.....
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Er det frisk blod du har? Har du også mens smerter samtidig som du blør? Hos meg var først brun og nå er det frisk blod og fra og med i dag har jeg fått mens smerter.Jeg har blødd i en uke nå, og er gravid i beste velgående! Tok ny blodprøve på riksen i dag og hcg hadde steget til 734. Sykepleieren sa at det ikke var uvanlig med blødninger og med så høy hcg vil dette gå bra. Jeg ville bedt om en blodprøve uansett!
Jeg hadde frisk blødning ja, men ingen menssmerter. Blødningene har gitt seg nå.Er det frisk blod du har? Har du også mens smerter samtidig som du blør? Hos meg var først brun og nå er det frisk blod og fra og med i dag har jeg fått mens smerter.
Sent from my iPad using BV Forum mobile app