Merkelig beskjed

RedBushTea

Glad i forumet!
Blødning started hos meg siden i går, ruge dag 10. Ringt og snakket med ivf avdelingen om blødninger. Fikk beskjed at dette var en mislykket runde og jeg trenger ikke komme for blodprøve engang. Trenger bare å ta en test hjemme for å bekrefte negativ resultat. Virker veldig rart. Kan dette stemme?

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hææ?? Det var da veldig rart???

Uff, så trasig. Syns jo det er litt rart siden man kan blø av flere årsaker. Hadde kostet dem lite at du fikk ta den testen. Håper i det lengste... :hug013

Vent noen dager til, også ringer du igjen:)

Kanskje det stopper:)

Hvilket sykehus tilhører du?
Jeg vet iværtfall at ved St Olavs tar de ikke slike prøver.
Men jeg jikk til fastlegen å fikk tatt blodprøve for å sjekke hcg:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor hører du til? På riksen skal man ta blodprøve under alle omstendigheter!

Hører til St.Olavs jeg, der tar de ikke blodprøver, men vi må teste hjemme...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hmm...så rart!! Ville krevd å få en blodprøve - hender jo folk blør mens de er gravide.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tilhører Haukeland. Her er det blodprøver som tas derfor ble jeg veldig overrasket og lei meg. Føler at jeg kan ikke stole på de.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Jeg fikk samme beskjed sist. Jeg går privat i Oslo. Sykepleieren der mente at når en blød ved ivf så er det mislykket.
Jeg hadde fått en negativ hjemmetest dagen før da, rugedag 11

Jeg har blødd i en uke nå, og er gravid i beste velgående! Tok ny blodprøve på riksen i dag og hcg hadde steget til 734. Sykepleieren sa at det ikke var uvanlig med blødninger og med så høy hcg vil dette gå bra. Jeg ville bedt om en blodprøve uansett!

herremin så uviten sykepleier...hun må da vite bedre!!!!!

Skal ringe dem på mandag og ber om å ta en blodprøve likevel. Jeg synes dette var veldig dårlig. :-(

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14

Huff, dette var ikke bra! Rugedag 10 er jo enda veldig tidlig, og det er mange IVF-pasienter som blør når de er gravide.. Håper du får testet deg skikkelig! God klem.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ring på mandag!! Høres rart ut. Har du tatt noe test? Stor

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tok en test rugedag 9 og den var negativ men tenkt at det var for tidlig. Men etter samtalen i dag har ikke noe håp lenger.

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Ruger, test dato --> 17.03.14

Det var ufattelig rart... kan du/dere ha misforstått hverandre? Ring de når det er gått 14 dager, jeg tok prøven selv om jeg begynte å blø dagen før testdag.

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Jeg har hatt ICSI både i Porsgrunn og ved St. Olavs, ingen av disse stedene praktiserer blodprøver. Men for dere som har opplevd blødning og likevel vært gravide, har dere ikke testet positivt hjemme først?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg testet positivt hjemme fra og med rugedag 9. Synes bare det er rart når en klinikk som vanligvis tar blodprøver for å konstantere/utelukke graviditet ikke gjør det i alle tilfeller.

Back
Topp